۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
کد خبر: 571407

با خبر دیروز و ادعای خانم «آماندا استپلس» کاندیدای جمهوریخواهان در انتخابات مجلس سنا ، مبنی بر اینکه «بوشِ» پدر در جریان یک میهمانی در سال ۲۰۰۶ او را مورد آزار جنسی قرار داده است ، آمار شاکیان از این رئیس جمهور اسبق به ۴ نفر رسید! اگر ذهنتان دنبال این پرسش است که منظور خانم های سیاستمدار آمریکایی از «آزار جنسی» چیست؟ به این نکته توجه کنید که «جرج هربرت واکر بوش» زاده سال ۱۹۲۴ میلادی است و در سال ۲۰۰۶ و هنگام ارتکاب آزار جنسی ۸۲ سال سن داشته و چه بسا ویلچر نشین بوده است!

رئیس جمهور «جمجمه و استخوان»

قدس آنلاین- شاید شما هم فکر می کنید پدیده سیاسی – اجتماعی   «افشای آزار و اذیت جنسی»  در آمریکا، دستکم در عالم سیاست، دارد به یک ماجرای لوس رسانه ای تبدیل می شود. هیچ بعید نیست در میان علیامخدرات بازیگر و یا سیاستمدار آمریکایی خیلی ها برای کلاس گذاشتن هم که شده مدعی شوند سالها پیش توسط فلان سیاستمدارمورد آزار جنسی قرار گرفته اند. بررسی اینکه در فرهنگ آمریکایی «آزار جنسی» دقیقاً یعنی چه، به این گزارش ربط ندارد اما اینکه آیا آزار از این نوع در میان رئیس جمهوران ینگه دنیا، چقدر سابقه و ریشه دار است، به این مطلب مربوط نشود، به چه کسی مربوط می شود؟

شاکی چهارم

با خبر دیروز و ادعای خانم «آماندا استپلس» کاندیدای جمهوریخواهان در انتخابات مجلس سنا، مبنی بر اینکه «بوشِ» پدر در جریان یک میهمانی  در سال ۲۰۰۶ او را مورد آزار جنسی قرار داده است، آمار شاکیان از این رئیس جمهور اسبق به ۴ نفر رسید! اگر هنوز ذهنتان دنبال این پرسش است که منظور خانم های سیاستمدار آمریکایی از «آزار جنسی» چیست؟   به این نکته توجه کنید که «جرج هربرت واکر بوش» زاده سال ۱۹۲۴ میلادی است  و در سال ۲۰۰۶ و هنگام ارتکاب آزار جنسی  ۸۲ سال سن داشته و چه بسا ویلچر نشین بوده است!

پیرترین

سناتور زاده آمریکایی که بعدها به عنوان چهل و یکمین رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد در «ماساچوست» به دنیا آمده و تحصیلکرده دانشگاه معروف «ییل» است. از اعضای حزب «جمهوری خواه» آمریکا به شمار می رود و در دوران زمامداری «ریگان» معاون رئیس جمهور بوده است. در زمان ریاست جمهوری ریچارد نیکسون، سفیر ایالات متحده در سازمان ملل و  همچنین مدیر سازمان سیا در سال‌های ۱۹۷۶ و ۱۹۷۷ بوده است. پیش از آن  هم برای مدتی به عنوان سفیر آمریکا در چین خدمت کرده بود. در حال حاضر با ۹۳ سال سن، پیرترین رئیس جمهور اسبقی به شمار می رود که در قید حیات است.

جمجمه و استخوان

پدر سیاستمدار و خودش تحصیلکرده دانشگاه «ییل» که کارش سیاستمدار پروری و نخبه پروری برای حکومت آمریکاست. بنابراین رئیس جمهور شدن خودش و بعدها پسرش، چیز دور از انتظاری نبود. اینها را هم در نظر بگیرید که او از کهنه خلبانان آمریکایی بود که سابقه حضور در جنگ دوم جهانی را داشت. در ضمن اسناد و نوشته های رسانه های آمریکایی نشان می دهد از دوران دانشجویی عضو محفل مخفی «جمجمه و استخوان» شده است که محفلی فراماسونری در آمریکاست و نزدیک به ۲۰۰ سال پیشینه دارد و تحللیگران بسیاری از حوادث مهم در آمریکا – از ساخت بمب اتم تا ترور کندی - را مربوط به این تشکل مخفی می دانند. خانواده «بوش» هم بدون همه اینها از خانواده های صاحب نفوذ در آمریکا به حساب می آمدند.

جنگ طلبی

از جمله راست های افراطی و از جمله رئیس جمهوران جنگ طلب آمریکایی به شمار می رود و در پرونده اش بیش از هرچیزی راه اندازی جنگ نخست خلیج فارس به چشم می خورد. سال ۱۹۹۱ بوش و آمریکا، ائتلافی از کشورهای غربی، آفریقایی و عربی برای حمله به عراق و آزاد سازی کویت از اشغال به راه انداختند. به جز اهداف سیاسی تحللیگران اهداف تجاری و منفعت طلبی خاندان «بوش» را دلیل اصلی جنگ طلبی های او می دانند. آنها معتقدند در تاریخ آمریکا هیچ خاندانی به اندازه «بوش» ها دستاورهای سیاسی و تجاری برای خود کسب نکرده است. چهار نسل گذشته این خاندان در اشاعه و منفعت طلبی از بیشتر جنگ‌های بزرگی که آمریکا در دوران مدرن داشته، دست داشتند.

موجودات فضایی

فکر نکنید با پایان ریاست جمهوری خودش در سال ۱۹۹۳ و پسر بزرگ –جرج بوش – در سال ۲۰۰۹، خاندان «بوش» با سیاست و ریاست جمهوری خداحافظی کردند. فرزند کوچکترش «جب بوش»   - فرماندار فلوریدا- تا همین سه سال پیش یکی از نامزدهای اصلی جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری بود. آخرین سخنانی رسمی که از «بوشِ» پدر شنیده شد در یکی از جلسات کمپین انتخاباتی پسرش در سال ۲۰۱۶ بود که وقتی به شوخی از او در باره موجودات فضایی سئوال پرسیدند، خیلی جدی پاسخ داد: «من چیزهای زیادی می دانم اما آمریکایی ها آمادگی شنیدن حقیقت در این باره را ندارند و قادر به هضمش نیستند»!

کبریت بی خطر

باور کردن ادعای چهار زن آمریکایی در باره اینکه توسط «جرج هربرت بوش» آزار جنسی شده اند خیلی هم چیز عجیبی نیست. بخصوص اینکه تاریخچه تجاوز یا آزار جنسی توسط رئیس جمهوران پیشین این کشور به سال ۱۸۰۱ و سومین رئیس جمهور یعنی «توماس جفرسون» بر می گردد! و آقای «بوش» از حیث در فهرست متجاوزان رتبه های میانی را به خودش اختصاص می دهد. البته او در حال حاضر با سن بالا و بیماری های مزمن از جمله آلزایمر بعید است که چیزی از سوابق سیاسی و یا آزار و اذیت های جنسی را به یاد داشته باشد!

Normal ۰ false false false EN-US X-NONE FA

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.