کرمانشاه- رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور گفت: ادارات موظف به پاسخگویی به دفتر بازرسی فرمانداری‌ها هستند، در غیر اینصورت با آنان برخورد خواهد شد.

ادارات موظف به پاسخگویی به دفتر بازرسی فرمانداری‌ها هستند

به گزارش قدس آنلاین، وجه‌الله خدمتگزار عصر امروز در نشست مشترک با کارشناسان اداره‌کل بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه که به همراه فرمانداری‌های استان در محل استانداری این استان برگزار شد، اظهار داشت: همه ادارات و سازمان‌ها موظف به پاسخگویی دفاتر بازرسی فرمانداری‌ها هستند، در غیر اینصورت با آنان برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: دفاتر بازرسی وظایف متعددی بر عهده دارند که پذیرا بودن و شنیدن مشکلات و مطالبات مردم نمونه‌ای از آن است، چراکه این امر حس امنیت خاطر را در گوینده ایجاد می‌کند.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور افزود: ملت ایران همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب به صحنه آمده و از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده‌اند، از این رو رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های آنان ضرورت دارد.

خدمتگزار افزود: آنچه که مهم است حفظ حقوق شهروندی، حفظ عزت و احترام مردم است و اگر اداره و یا سازمانی از پاسخگویی به دفاتر بازرسی خودداری کند می‌توان مراتب را به فرماندار و استاندار اطلاع داد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.