کرج- مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز از کسب رتبه دوم کشوری این استان در بخش فعالیت های ورزشی خبرداد.

آموزش وپرورش البرز در بخش فعالیت های ورزشی دوم کشور شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، خسروساکی اظهار کرد: استفاده از ساعت تربیت بدنی و ورزش آموزشگاهی در وزارت آموزش و پرورش به عنوان یک راهبرد اساسی مد نظر بوده  و به عنوان عامل اصلی شاداب و با نشاط نمودن محیط آموزشی محسوب می شود.

وی افزود: در ۴ ساله گذشته با اجرای طرح هایی مانند حیاط پویا، المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای، کانون های ورزشی مدرسه و سایر برنامه های حوزه تربیت بدنی و سلامت محیط مدارس پویا و با نشاط ترشده است.

 وی با تقدیر ازتلاش دبیران تربیت بدنی در اجرای سیاست های حوزه تربیت بدنی و سلامت گفت : امروز به همت و تلاش این قشر آموزش و پرورش استان البرز از سوی معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش دانش آموزی رتبه دوم کشوری فعالیت های ورزشی را در بین  استان های کشور از آن خود کرده است.

وی به ارائه آماری از فعالیت های شاخص صورت گرفته پرداخت وگفت : در ۴ سال گذشته  ۷۴ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت دوره های ضمن خدمت در راستای ارتقاء توانمندی های دانشی نگرشی و مهارت های دبیران تربیت بدنی  برگزار شده است.

ساکی ادامه داد: تحت پوشش قراردادن ۳۶ هزار دانش اموز درکانون های ورزشی مدارس، برگزاری المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای  در یک هزار و ۷۶ مدرسه با مشارکت ۲۱۰ هزار دانش آموز، اجرای طرح پویا در تمامی مدارس استان، آموزش ۲۵ هزار دانش آموز در طرح ژیمناستیک، آموزش ۱۲ هزار و ۲۴۶ دانش آموزان در طرح شنا، اجرای ورزش صبحگاهی در ۹۵ درصد مدارس استان  را در این مدت شاهد بوده ایم.

وی در پایان گفت:، حضور ۳۱ هزار و ۱۲۱ دانش آموزدر مسابقه ورزشی در سطح منطقه، اعزام ۴۷۰ دانش آموز  و ۱۰۹ نفر مربی و سرپرست به مسابقات ورزشی سطح کشورو  کسب ۲۱۸  مدال رنگارنگ، ۱۵ مقام تیمی در رقابت های کشوری سال ۹۶ و در مجموع کسب ۸۴۳ مدال از مهمترین دستاوردهای ورزشی این استان در بخش دانش آموزی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.