سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در واکنش به شکست مقابل خیرونا گفت: ما مقابل این تیم بدون تمرکز لازم بازی کردیم و باختیم.

زیدان: مقابل خیرونا تمرکز لازم را نداشتیم/ باید به بازی با تاتنهام فکر کنیم

به گزارش قدس آنلاین و ‌به نقل از آس، رئال مادرید یک‌شنبه شب در هفته‌ دهم لالیگا دو بر یک مغلوب خیرونا شد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت‌: در نیمه نخست خوب بازی کردیم اما مثل همیشه جزئیات در فوتبال تعیین کننده است. گل نخست حریف از کناره‌ها به ثمر رسید. در این بازی تمرکز زیادی نداشتیم. در نیمه دوم کمی بد بازی کردیم. اکنون باید دوباره بازی را نگاه کنیم و جزئیات را مدنظر قرار دهیم. درست است که شکست خورده‌ایم اما می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم.

سرمربی رئال مادرید افزود: برابر خیرونا بد بازی نکردیم. بازیکنان تلاش خود را کردند اما تنها تمرکز لازم را نداشتند و نتوانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم. دو گل حریف که در فاصله کمی زده شد، روی بازی‌مان تاثیر گذاشت. سه امتیاز مهم را از دست دادیم و اکنون با بارسلونا صدرنشین هشت امتیاز اختلاف داریم. با این حال چیزی تغییر نخواهد کرد، می‌توانیم به بارسلونا برسیم. روزهای خوش‌مان فرا خواهد رسید و حریفان نیز امتیاز از دست خواهند داد.

زیدان در ادامه‌ اظهار کرد: نگران اختلاف به وجود آمده با بارسلونا نیستم. شکست در لالیگا اتفاق می‌افتد. با این حال ما باید به تلاش خود ادامه‌ دهیم. دو فرصت خوب گلزنی داشتیم تا بازی را به تساوی برسانیم. می‌دانستیم که در نیمه دوم حریف ممکن است به ما ضربه بزند. از بازی مستقیم حریف و بازی سریع حریف در کناره‌ها ضربه خوردیم. باید از این شکست عبور کنیم. لالیگا رقابت‌های طولانی است و هنوز بازی‌های زیادی باقی‌ مانده است.

سرمربی فرانسوی درباره شرایط تیم گفت‌: نمی‌توانم خوشحال باشم. روز بدی داشتیم. به خانه می‌رویم، استراحت می‌کنیم و دوباره خود را برای بازی چهارشنبه شب مقابل تاتنهام آماده می‌کنیم. بازیکنان من چهارشنبه آماده تقابل با حریف انگلیسی خود هستند.

زیدان در پایان به وضعیت گرت بیل اشاره کرد و گفت‌: نمی‌دانم در دیدار چهارشنبه حضور خواهد داشت یا نه. بستگی به شرایط بهبودی او دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.