شهرکرد-مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی چهارمحال و بختیاری گفت: ارسال فرآورده نفت سفید جهت مناطق صعب العبور روستایی استان در شهرستان های اردل، کوهرنگ و لردگان در سال ۹۵ بیش از ۹.۵ میلیون لیتر فرآورده نفت سفید ذخیره سازی شده است.

ذخیره سازی بیش از ۹ میلیون لیتر فرآورده نفت سفید

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی سرداری اظهار داشت: با عنایت بر هزینه های وارد شده سال ۹۵ جهت احداث خط لوله توسعه انبار نفت شهرکرد با مبلغی بالغ بر ۱۵۶ میلیارد تومان در مقایسه با هزینه سالیانه انتقال سوخت توسط نفتکش ها به میزان ۲۶ میلیارد تومان کل هزینه طی ۵.۵ سال برگشت داده خواهد شد که با توجه به تغییرات کرایه پرداختی در سال های آینده به طور یقین میزان برگشت سرمایه از ۵.۵ سال به ۴.۵ سال کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به پیش بینی اجرای این پروژه گفت: حذف هزینه های زائد حمل فرآورده های نفتی به استان همچنین پیشگیری از تصادفات جاده ای و استهلاک سرمایه های ملی از نتایج پروژه به شمار می‌رود.

مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد شناسایی مصرف کنندگان عمده بخش صنعت و کشاورزی در نزدیکی خط لوله گاز که می‌بایست تبدیل سوخت نمود و ۱۴۶ مصرف کننده عمده و انجام گاز رسانی طی بازه زمانی سه ساله با توجه به مکاتبات انجام شده این موافقت نامه به نفع کشاورزان و صنعتگران استان شده است و همچنین استفاده از سوخت پاک و حذف مصرف سوخت مایع کاهش واردات و افزایش صادرات از نتایج این پروژه است.

سرداری افزود: ارسال فرآورده نفت سفید جهت مناطق صعب العبور روستایی استان در شهرستان های اردل، کوهرنگ و لردگان در سال ۹۵ بیش از ۹.۵ میلیون لیتر فرآورده نفت سفید ذخیره سازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: ذخیره سازی گاز مایع در روستاهای صعب العبور به ویژه بخش موگویی شهرستان کوهرنگ و از برنامه های پیش بینی شده است.

مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: به منظور استفاده متوازن از امکانات برای برای ارتقا سطح مناطق کمتر توسعه یافته پیگیری احداث یک باب سالن ورزشی در شهرستان لردگان از محل طرح های عمرانی مناطق نفت خیز وزارت نفت با اعتباری به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال که تبادل موافقت نامه توسط سازمان برنامه ریزی بودجه استان و کشور و وزارت نفت انجام پذیرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.