خرم‎آباد- معاون پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، شاخص‏ترین عامل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نه گفتن به استکبار برشمرد و عنوان کرد: در شرایطی که بسیاری از کشورهای منطقه درگیر جنگ، نا امنی و کشتار هستند، تمام مردم باید شکرگزار نعمت امنیت حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

«نه گفتن» به استکبار؛ شاخص‏ترین عامل اقتدار کشور

به گزارش قدس‎آنلاین، کریم زینیوند، معاون پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، روز دوشنبه در همایش پدافند غیرعامل صنعت برق و بسیج مردمی که در سالن پژوهش استانداری لرستان برگزار شد، بر ضرورت هوشیاری در حوزه پدافند غیرعامل تأکید کرد و با اشاره به اینکه کشور ما خواسته یا ناخواسته با تهدیدات احتمالی فرامنطقه‏ای مواجه است، تصریح کرد: هدف دشمنان انقلاب اسلامی ایران کم کردن روحیه استقامت ملت ایران و جلوگیری از پیشرفت فنی و علمی کشور است.

وی به عناد و دشمنی آمریکا بر علیه نظام اشاره و با  بیان به اینکه دشمنی استکبار بر علیه کشورمان از سال ۱۳۳۲ شروع شده و هنوز هم ادامه دارد، تصریح کرد: اخیراً هم علیرغم اینکه ملت ما با پشتیبانی از دولت در یک فرایند بینالمللی قراردادی هستهای را امضا کرد اما آمریکا آنچه را که تأیید کرده بود لغو کرد.

زینیوند ادامه داد: دشمنی آمریکا با ملت ایران تا روزی که پرچم مبارزه با ظالم در دست ایران است ادامه خواهد داشت.

معاون پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه در سیزده آبان در برهههای مختلف تاریخی وقایع مختلفی اتفاق افتاده است، عنوان کرد: نقش آمریکا در تبعید حضرت امام خمینی(ره) که سیزده آبان ۱۳۴۳ رخ داد کاملاً مشخص است، این در حالی است که در سیزده آبان ۱۳۵۸ دانشجویان پیرو خط امام در یک حرکت تاریخی لانه‎ی جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

وی توطئه کودتا بر علیه نظام در سفارت آمریکا را مهمترین عامل تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برشمرد و با بیان اینکه در اوایل انقلاب، رصد سفارت آمریکا در ایران توسط نیروهای امنیتی نشان میداد که آمریکا درصدد توطئه کودتا بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: چهار روز بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیز دولت بازرگان استعفا داد.

زینیوند با اشاره به اینکه بعد از تسخیر لانه جاسوسی، هجمههای مختلفی بر علیه دانشجویان شروع شد، و باعث شد که دانشجویان به بیت امام بروند، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم برشمرد و در همان جلسه دیدار با دانشجویان پیرو خط امام، جمله تاریخی آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند را فرمودند.

معاون پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه در سال ۵۹ با روی کار آمدن بنیصدر، جرقه امیدی در آمریکا به وجود آمد، خاطرنشان کرد: گروهک منافقین با همکاری بنی‌صدر جنایات مختلفی را بر علیه ملت بزرگ ایران به وجود آوردند به طوری که ۱۶ هزار نفر را ترور کردند، یدطولای جنایات استکبار بر علیه ایران هرگز فراموش نخواهد شد.

وی اضافه کرد: ملت ایران به برکت وحدت امروز به سمت تبدیل شدن به یکی از ابرقدرتهای بزرگ دنیا میرود، ملت ایران که یک روز سیم خاردار را وارد می‌کرد امروز بزرگ‌ترین، فنی‌ترین و مجهزترین تجهیزات را دارد.

زینیوند، شاخصترین عامل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نه گفتن به استکبار برشمرد و عنوان کرد: در شرایطی که بسیاری از کشورهای منطقه درگیر جنگ، ناامنی و کشتار هستند، تمام مردم باید شکرگزار نعمت امنیت حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

منبع: ایکنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.