کرج- فرماندارشهرستان نظرآباد با اشاره به جایگاه اثرگذار رسانه در انعکاس مشکلات و دستاوردها حاصل شده گفت:مطبوعات تاثیر بسزایی در گسترش ونقش آفرینی اقتصاد مقاومتی دارند.

مطبوعات تاثیر بسزایی درنقش آفرینی اقتصادمقاومتی دارند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الله صادقی پیش از ظهر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید نمایشگاه مطبوعات فرماندار نظرآباد مهمان غرفه خانه مطبوعات استان البرز اظهار کرد: هرساله مقام معظم رهبری شعاری را در راستای سیاستهای پولی و اقتصادی نظام اعلام می کنند که امسال این شعار در بحث اشتغال و سرمایه گذاری است.

وی با اشاره به اینکه مسئولین کشوری اعم از رییس جمهور، وزرای کابینه، و استانداران و فرمانداران همت و تلاش خود را در جهت تحقق شعار به کار بسته اند گفت: مطبوعات تاثیر بسزایی  در نقش آفرینی اقتصاد مقاومتی دارند، اینکه بتوانند امکانات موجود شهرستانها را اعلام کنند و زیر ساخت ها و توانمندی هایی که یک شهرستان برای توسعه اشتغال وسرمایه گذاری دارد را  معرفی کنند.

فرماندار نظرآباد با اشاره به  اینکه در این شهرستان دو شهرک صنعتی موجود است گفت: در کنار این ۲ شهرک اخیرا یک شهرک صنعتی به نام نجم آباد توسط وزیر صنعت معدن و تجارت کلنگ زنی شده که در حال حاضر زیر ساخت های آن فراهم شده و در آینده نزدیک در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

صادقی در ادامه افزود: واحدهای صنعتی که ظرفیت کافی را دارند می توانند طرح توسعه داشته باشند و اگر واحد صنعتی به هر دلیلی  دچار مشکل شود و یا باظرفیت کاملی که دارد نمی توانند کار کنند باید موانع و مشکلات را با همکاری مسئولان مربوطه برطرف کرد.

فرماندار نظرآباد در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین مبنی براینکه وضع تولید در شهرک های صنعتی شهرستان نظرآباد به چه صورت است  و آیا تعدیل نیرو و تعطیلی واحد تولیدی داشته اید یا نه  گفت: قبل از برجام و موافقت های صورت گرفته مشکلاتی داشتیم ولی بعد از تحریم تا حدی مشکلات واحدهای صنعتی برطرف شده است.

وی با بیان اینکه در هر شرایطی واحدهایی هستند که دچار مشکل تولید هستند گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی که با مشکل بانکی و بدهی مواجه شوند حمایت خواهند شد و اجازه نمی دهیم مشکلی برای آنها پیش آید.

وی در ادامه افزود: با وجود دو شهرک صنعتی سپهر و نظرآباد در این شهرستان واحدهای تولیدی هستند که خارج از شهرک هستند مثل کارخانه سیمان آبیک که با پیگیری های انجام شده در محدوده شهرستان نظرآباد قرار می گیرد.

صادقی با بیان اینکه در عین حال واحدهای تولیدی در روستاها را حمایت خواهیم کرد گفت: واحدهای تولیدی روستایی با اشتغالزایی در روستاها مورد دولت حمایت خواهند بود.

وی تصریح کرد: مقرر است با ارائه  تسهیلات به این واحدها زمینه جذب روستاییان و مهاجرت از شهر به روستاها فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.