رضایی در خصوص طرح‌های در حال اجرا برای کاهش بار ترافیکی استان گفت: بزرگترین مشکل حوزه کاری ما شهرسازی ریل پایه است چرا که ساخت بزرگراه دیگر جوابگو نیست و سیمای شهر را هم به هم می ریزد و در کاهش آلایندگی وسایل متحرک نقش زیادی دارد.

وجود ۱۳ هزار واحد فاقد متقاضی مسکن مهر در البرز

قدس آنلاین- مدیرکل راه و شهرسازی  استان البرز از وجود ۱۳ هزار واحد فاقد متقاضی مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در این استان خبر داد.

تقی رضایی که میهمان غرفه قدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات بود، در پاسخ به خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر افزود: در این استان ساخت ۹۲ هزار واحد مسکن مهر پیش بینی شده بود که ساخت ۶۰ هزار واحد به اتمام رسیده و از این میزان ۳۵ هزار واحد به حوزه راه و شهرسازی البرز و شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر مربوط است که حدود ۹۶ درصد پیشزفت فیزیکی دارند و مابقی را هم حتی با وجود مشکلاتی نظیر جانمایی اشتباه به پایان خواهیم رساند چرا که دولت خود را متعهد به قولش می داند.

وی همچنین در خصوص طرح‌های در حال اجرا برای کاهش بار ترافیکی استان گفت: بزرگترین مشکل حوزه کاری ما شهرسازی ریل پایه است چرا که ساخت بزرگراه دیگر جوابگو نیست و سیمای شهر را هم به هم می ریزد و در کاهش آلایندگی وسایل متحرک نقش زیادی دارد.

به گفته  مدیرکل راه و شهرسازی  استان البرز با افتتاح فاز اول آزدراه تهران شمال و افتتاح آزادراه شهید همت تا یک سال آینده، کمربندی شمال و کمربندی جنوب و همچنین پروژه آبیک به چر­مشهر که به منظور هدایت خودروهای سنگین است و  ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بار ترافیکی استان مسیرهای استان کاهش خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.