هفته پنجم لیگ برتر والیبال در حالی برگزار می شود که یاران سعید معروف در تیم پیکان در گنبد به مصاف این تیم می روند و در تهران سایپا یک شگفتی را دنبال می کند.

نبرد یاران معروف با تیم بحران زده گنبد/ تلاش سایپا برای خلق یک شگفتی بزرگ

به گزارش قدس آنلاین، هفته پنجم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» روز چهارشنبه دهم آبان ماه با شش دیدار در شهرهای تهران، گنبد، اردکان، کاشان، ورامین و تبریز پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه این هفته، بانک سرمایه صدرنشین این رقابت ها از ساعت 15 در خانه والیبال تهران میزبان سایپا دیگر تیم تهرانی این مسابقات است. نارنجی پوشان سایپا که در هفته چهارم لیگ برتر به رغم میزبانی سه بر دو مغلوب پیکان شدند، دوست ندارند شکست دیگری در کارنامه خود ثبت کنند، به همین دلیل با تمام توان به میدان می رود.

از سوی دیگر تیم بانک سرمایه که با چهار برد و 12 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد، به دنبال کسب پنجمین برد متوالی خود و تداوم صدرنشینی اش است زیرا اگر این هفته مغلوب حریف شود و شهرداری تبریز در دیدار خانگی موفق به شکست حریف خود شود، بانکی ها صدر جدول را از دست می دهند.

تیم سایپا هم اکنون با دو برد و 6 امتیاز در رتبه هفتم جدول لیگ برتر است و چهار تیم رتبه های بعدی جدول، یک برد در کارنامه دارند و در تعقیب سایپا برای بهبود جایگاه خود در جدول هستند.

تیم شهرداری تبریز که با چهار برد و 10 امتیاز در رتبه دوم جدول است، در هفته پنجم لیگ برتر میزبان سارویه ساری در سالن شهید اقدمی تبریز خواهد بود. تبریزی ها که تا کنون عملکرد بسیار خوبی در این رقابت ها داشتند برای کسب پنجمین برد خود در دومین دیدار خانگی به مصاف نماینده ساری می روند و شکست میهمان در این مسابقه دور از ذهن نیست.

تیم سارویه با دو برد و هفت امتیاز در رتبه چهارم جدول است و اگر موفق به شکست شهرداری تبریز شود، احتمال صعود یک پله ای در جدول لیگ برتر را خواهد داشت.

سالن آیت الله خاتمی اردکان میزبان سومین دیدار هفته پنجم لیگ برتر است و تیم های خاتم اردکان و شهرداری ارومیه از ساعت 16 به مصاف یکدیگر می روند. شاگردان عباسعلی میرحسینی سرمربی خاتم اردکان نیز در این مسابقه به دنبال کسب چهارمین برد خود است. این تیم هفته پیش در همین سالن مغلوب بانک سرمایه شد و این هفته در تلاش برای جبران این نتیجه هست و به همین دلیل محکوم به شکست حریف برای افزایش امید هواداران حاضر در سالن مسابقه خواهد بود.

بیست و هشتمین دیدار لیگ برتر والیبال امسال در سالن هفت مهر کاشان برگزار می شود و رعد پدافند از شاگردان بهروز عطایی سرمربی کاله مازندران پذیرایی خواهند کرد. کاله که با یک بازی کمتر نسبت به تیم های لیگ برتری، با یک برد و سه امتیاز در رتبه دهم جدول است، این هفته به دنبال کسب دومین پیروزی و بهبود جایگاه خود در این رقابت هاست.

رعد پدافند کاشان هم بدون برد و امتیاز در انتهای جدول 12 تیمی لیگ برتر قرار دارد و امیدوار است که در این مسابقه برابر جوانان کاله به نخستین برد خود در این رقابت ها دست یابد.

پیکان که در هفته چهارم لیگ برتر به نخستین برد خود دست یافت و در حال حاضر با یک برد و سه امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارد، در هفته پنجم در گنبد میهمان هاوش این شهر است تا برای دومین برد خود تلاش کند.

گنبدی ها که با یک بازی کمتر و یک برد و سه امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارند، امیدوارند با شکست تیم نه چندان آماده پیکان تهران به دومین برد خود دست یابند.

از سوی دیگر شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان امید زیادی به شکست حریف در گنبد دارند، هر چند که جدال با نماینده گنبد برای هر تیم آماده ای در سالن المپیک و هواداران این رشته ورزشی اش کار بسیار مشکلی است.

شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم شهرداری ورامین که با 2 برد و 7 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارند، در آخرین مسابقه این هفته لیگ برتر در دیدار خانگی میزبان تیم شمس هستند.

شهرداری ورامین با 2 برد و 7 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند و تیم شمس که ملی پوشان نوجوان ایران در آن بازی می کنند، با یک برد و چهار امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارند.

برنامه کامل هفته پنجم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 15

بانک سرمایه – سایپا

گنبد، سالن المپیک، ساعت 16

هاوش گنبد – پیکان

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 16

خاتم اردکان – شهرداری ارومیه

کاشان، سالن هفت مهر، ساعت 16

رعد پدافند – کاله

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 17 و 30 دقیقه

شهرداری ورامین – شمس

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 16

شهرداری تبریز – سارویه ساری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.