یزد - شهردار یزد گفت: شهرداری های مناطق به عنوان خاکریز اول مطالبات مردم و محلات باید فوق العاده عملکرد قوی داشته باشندو به موضوع محله محوری به شدت اعتقاد دارم و به طور جدی آن را دنبال خواهم کرد، تحول در شهر، یک عزم جدی و جهادی می خواهد که همه باید ورود کنند.

شهرداری های مناطق خاکریز اول مطالبات مردم و محلات هستند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی جمالی نژاد در آیین تودیع و معارفه معاونین ،مشاورین و مدیران مناطق شهرداری یزد اظهادراشت: توسعه شهریزد با تغییر رویکردها و نگاهها از اولویت اول  شهرداری می باشد  که با جدیت آن را دنبال خواهد کرد باید در مورد یزد، یک خوانش جدید داشته باشیم و همه مدیران شهری،استانی و کشوری باید شهر یزد را دوباره بخوانند و برای بازخوانش، باز اندیشی و باز آفرینی، تحول جدی در نیروی انسانی و تغییر نگاه ضروری است.

وی افزود : الزاما نباید تغییر نیروی انسانی داشت، بلکه باید رویکردها و راهبردهایمان را عوض کنیم که به اعتقاد من این رویکرد موثرتر و امکان پذیر است و تغییر و تحولات، اندک بوده ولی علیرغم این تغییر و تحولات اندک، همکاران باید بدانند که نگاهشان را باید تغییر دهند.

وی خاطرنشان ساخت: از آنجاییکه تحول، تحرک، نشاط، شادابی و تمام مطالبات شهرداری، شورای اسلامی شهر و مردم از مناطق آغاز می شود، انتظار من از مدیران مناطق بسیار بالاست و از این رو مدیران مناطق باید به مانند یک عقاب روی منطقه خود تسلط و احاطه کامل داشته باشند.

جمالی نژاد تصریح کرد: شهردار یک شخصیت چند وجهی است که باید مسائل مربوط به نظافت، خدمات شهری، پسماند، درآمد، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و غیره را پیگیری کند و این انتظار، انتظار زیادی نیست.

وی با بیان اینکه انتظارات از حوزه معماری و شهرسازی بسیار بالاست تا آرزوهای شهر در این حوزه محقق می شود گفت: در این حوزه مشخص می شود شهر به چه سمت و سویی می خواهد برود، شهر می خواهد انسان محور باشد و یا مثل حالا ماشین محور، وظیفه این حوزه بسیار سنگین است.
وی افزود: در بحث اقتصاد شهری، نیاز به نگاه و تحول جدید داریم‌ اگر شهر بخواهد کار فرهنگی، اجتماعی، زیربنایی و غیره انجام دهد و تحول ایجاد کند باید به دنبال منابع درآمدی پایدار و پاک باشیم و در این مسیر هیچگاه به دنبال فشار به روی مردم محروم و مستضعف نیستیم.
شهردار یزد با بیان اینکه یقین بدانید این شهر در حوزه فضای سبز شهری، تحول جدیدی را تجربه خواهد کرد افزود: ان شاالله در حکم های بعدی، حضور بانوان را در حوزه های مدیریتی شهری خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: نگاه ها و رویکردها در مورد جلب سرمایه و مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی باید تغییر کند تا شاهد جهش و تحولی مثبت در توسعه شهری باشیم.

در این مراسم محمود دهقان به عنوان معاون امور زیربنایی و حمل ونقل شهرداری یزد، مهدی فعالی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مجتبی فرهمند معاون معماری و شهرسازی ، محمد علی سلمانی ندوشن مدیر منطقه یک ، سید ابوالفضل کشفی مدیر منطقه دو ، محمدرضا حفیطی مدیر منطقه سه و علیرضا مشایخی مدیر منطقه چهار شهرداری یزد معرفی شدند.
همچنین پرفسور جعفر جعفری ، دکتر محمد حسین پاپلی یزدی ، علی اکبر جعفری ندوشن ، محمدرضا اولیا و توحیدی فر هم به ترتیب بعنوان مشاوران شهردار در حوزه گردشگری ، سرمایه گذاری ، معماری و میراث فرهنگی و امور عمرانی انتخاب شدند.
محمدرضا شفیعی هم به عنوان رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ، حمید دهقان بنادکی مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک ، فرامرز رمضانی رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی و محمد صلواتی مدیر عامل موسسه مجمع خیرین شهر ساز معرفی گردیدند.
شهرداری یزد دارنده درجه 11 است و با حدود 99 کیلومتر مربع محدوده خدماتی و نظارتی با همکاری چهار منطقه، یک ناحیه ویژه تاریخی و 10 سازمان فعالیت می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.