اهواز - لحظاتی پیش پله های کوه در منطقه منبع آب اهواز ریزش کرده و خودروهای امدادی در حال حرکت به سمت منطقه هستند.

منبع آب اهواز باز هم حادثه ساز شد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس اعلام آتش نشانی اهواز، لحظاتی پیش این حادثه در خیابان دوم بختیاری از سمت انتهای منبع آب بوده و در آن بخشی از سکوی پله مانند که برای تردد افراد در مسیر کوه به صورت غیرایمن، غیرمجاز و خطرساز ساخته شده بود،  ریزش کرده است.

مقصود حق شناس  بیان اینکه بخشی از منازل منبع آب به صورت غیرایمنی روی کوه احداث شده‌اند، اظهار کرد: ساکنان این منازل برای صعود و رسیدن به منازل واقع روی کوه، به صورت غیرایمن و خطرساز، پله‌هایی را احداث کرده‌اند. 
  
وی افزود: بر اساس فرسایش خاک، مقداری از پله‌ها ریزش کرده که حدود ساعت 11:45 امروز (9 آبان‌ماه) موجب آسیب دیدن جزئی یک کودک شد. 
  
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با توجه به شرایط اقلیمی از جمله گرمای شدید و سرما و باران که پیش رو است، باید منتظر بروز حوادث فاجعه‌بار دیگری نیز در این منطقه باشیم. 
  
حق‌شناس بیان کرد: در خصوص رسیدگی به منطقه منبع آب و دیگر مناطق پرخطر هر کدام از دستگاه‌های ذیربط به نوعی از وظیفه قانونی خود شانه خالی می‌کنند و توپ را به زمین شهرداری می‌اندازند و اگر سایر دستگاه‌ها همکاری لازم را نداشته باشند، شاهد حوادث فاجعه‌آمیز خواهیم بود. 

گفتنی است؛ یکشنبه ۳۰ مهرماه ساعت هفت صبح نیز کوه در منطقه منبع آب ریزش کرد و دو خانه در حوالی کوه، روی ساکنانشان آوار شدند. در این حادثه یک پسر سه ساله و یک دختر هشت ساله به علت گیر افتادن در زیر آوار فوت کردند. همچنین چهار نفر شامل دختر پنج ساله، پسر ۹ ساله، زن ۲۵ ساله و مرد ۳۰ ساله مصدوم شده اند و به بیمارستان منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.