سرمربی تیم فوتبال بارسلونا تاکید کرد از تساوی در خانه المپیاکوس خوشحال نیست.

والورده: نباید از تساوی مقابل المپیاکوس خوشحال بود/ هدف ما صعود زودهنگام بود

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از آس، بارسلونا سه‌شنبه در هفته‌ چهارم لیگ قهرمانان اروپا برابر المپیاکوس به تساوی بدون گل دست یافت و صعودش به مرحله بعد را به تعویق انداخت. ارنستو والورده پس از بازی گفت‌: تنها می‌توانستیم گل بزنیم. از طریق مالکیت توپ می‌خواستیم به دروازه‌ حریف برسیم. آنها می‌خواستند در ضدحمله شگفتی‌ساز باشند. می‌توانستیم پیروز شویم و صعود کنیم. به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم. با رضایت از یونان برگشتیم اما خوشحال نیستیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه‌ اظهار کرد: هدفمان پیروزی بود و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. حریف در کار دفاعی خیلی خوب عمل کرد و ما نیز دقت عمل نداشتیم. هدفمان صعود به   دور بعد است. اکنون دو بازی باقی‌ مانده است و باید با دید مثبت به آن نگاه می‌کنیم. هنوز صدرنشین هستیم و می‌توانیم به خواسته‌مان برسیم.

لوییس سوارس باز هم در این بازی گلزنی نکرد. والورده به دفاع از مهاجم اروگوئه‌ای خود پرداخت و گفت‌: سبک بازی سوارس را دوست دارم و گلزنی گاهی اوقات به سانتی‌مترها بستگی دارد. دوست دارم که تیم من موقعیت گلزنی داشته باشد.

والورده دوباره به یونان بازگشت و هواداران المپیاکوس از او استقبال خوبی کردند. سرمربی ‌اسپانیایی در این باره اظهار کرد: همیشه مرا به وجد می‌آورند. همیشه نسبت به من مهربان بودند. از اولین روزی که در این تیم حضور داشتم چنین برخوردی با من داشتند. جو ورزشگاه المپیاکوس را می‌شناسم و انتظار چنین چیزی را داشتم. فوق‌العاده‌ و زیبا بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.