زاهدان- جانشین سازمان بسیج مستضعفین و رئیس ستاد عالی زائرین غیر ایرانی اربعین گفت: خادمین زائران پاکستانی مرز میرجاوه را به مرز عشق و دلدادگی تبدیل کرده اند.

مرز عاشقی در سیستان و بلوچستان میزبان زائران غیر ایرانی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،سردار سرتیپ پاسدار حسن فضلی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در موکب امام خمینی ره در نقطه صفر مرزی میرجاوه برگذار شد اظهار داشت: ۶ گذرگاه اربعین حسینی در راستای تکریم زائرین حسینی پاکستانی در ایران راه اندازی شده است که این موکب ها در سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، گیلان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اهواز می باشد.

وی افزود: حضور خادمان زائران حسینی پاکستانی را در مرز میرجاوه غیر از عشق و دلدادگی چیز دیگری بیان نکرده است که در این مرز ستاد مردمی اربعین حسینی استان با وحدت و یکپارچگی دست در دست هم داده و خدمت رسانی می کنند.

وی عنوان کرد: یک دلی ، وحدت و هدف مشترک خادمین در نقطه صفر مرزی است که خبرنگاران با حضور در این مکان و انتقال عشق و دلدادگی مردم نقش موثری ایفا می‌کنند.

سردار فضلی خاطرنشان کرد: خبرنگاران با انعکاس مجاهدت های مردم استان سیستان و بلوچستان فرهنگ خدمت رسانی مردمی را با وجود ظرفیت ها توسعه دهند.

وی تصریح کرد: از سال ۸۹ که زائران پاکستانی جهت حضور در همایش عظیم اربعین حسینی از مرزهای ایران به کربلا وارد شده اند روبه افزایش است به گونه ای که تا شب گذشته بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ زائر وارد استان سیستان و بلوچستان شده است که از این تعداد بیش از ۵۰۰ نفر کودک می باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.