کرج - شهردار کرج با تاکید براینکه احداث بزرگراه شمالی یکی از اولویت های کاری این شهرداری محسوب می شود گفت: این پروژه در حال اجراست و با جدیت تکمیل و وبهره برداری آن دنبال می شود.

تکمیل و بهره برداری بزرگراه شمالی کرج با جدیت دنبال می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اصغر نصیری در حاشیه بیست ویکمین جلسه شورای شهر کرج که صبح امروز چهارشنبه برگزار شد اظهار کرد: در صورتی که بخواهیم اجرای پروژه بزرگراه شمالی را در کنار تکمیل مترو قرار دهیم ونگاهی بلند مدت وزیربنایی داشته باشیم  به طور قطع اولویت نیست.

شهردار کرج ادامه داد: اما در شرایط فعلی احداث این بزرگراه در صدر برنامه های عمرانی شهرداری قرار دارد ویکی از پروژه های اهمیت دار مدیری شهری کرج محسوب می شود.

وی با بیان اینکه منابع مالی ونقدینگی لازم پروژه های عمرانی تامین شده واز هفته آینده به آنها تزریق می شود گفت: تلاش می کنیم بخشی از این پروژه ها را تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

شهردار کرج به پیوست های فرهنگی اجتماعی پروژه های شهری اشاره کرد و گفت: تمام اقدامات شهرداری در نهایت در حوزه فرهنگی اجتماعی تبلور پیدا می کند لذا همواره تلاش شده در تعریف واجرای آنها مباحث فرهنگی اجتماعی درنظر گرفته شود.

نصیری تصریح کرد: در عین حال با تدوین برخی برنامه ها  وهمکاری دیگر نهادها در تلاشیم حوزه فعالیت های فرهنگی اجتماعی را گسترش دهیم وبهره وری خدمات موجود را بالا ببریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.