اهواز_ ملی پوش سابق فوتبال به دوره طلایی خوزستانی‌ها در تیم ملی اشاره می کند و با حسرت از عامل اصلی افت فوتبال این استان می‌گوید.

نفوذ دلال‌ها، فوتبال خوزستان را نابود کرد

به گزارش قدس آنلاین، حضور شش نفر در ترکیب تیم ملی نوجوانان از این استان، ما را ناخوآگاه به دوره‌ای نوستالژیک از فوتبال کشور برد که ۶ بازیکن تیم‌ملی بزرگسالان کشور خوزستانی بودند.

زمانی که آن شش ستاره مثل این شش نامجو، روزهای خوبی را برای تیم ملی رقم زدند؛ اما چیزی نگذشت که فوتبال خوزستان دیگر از این دوره‌های طلایی به خود ندید؛ بازیکن سابق تیم ملی در این ارتباط می‌گوید: فوتبال خوزستان همیشه درگذشته ملی پوشان زیادی داشت به نحوی که در دوره ما ۶ ملی پوش همزمان از این استان داشتیم.

حسین کعبی ادامه می‌دهد: اما سال‌های زیادی است که فوتبال خوزستان دچار افت شده  است و شاهد حضور خوزستانی‌های کمتری در تیم ملی هستیم.

وی نفوذ دلال‌ها را عامل این افت شدید در فوتبال خوزستان می‌داند و می‌گوید: دلال‌ها به شکل قابل توجهی به فوتبال خوزستان نفوذ کرده‌اند؛ آنها بازیکنان غیر خوزستانی نه چندان مطرح و متوسط را به فوتبال خوزستان آورده‌اند که دیگر جایی برای خوزستانی‌ها باقی نمی‌ماند و به این ترتیب استعدادهای فوتبال ما در این استان فوتبال خیز می‌سوزند.

این گفته‌ها را می‌توان زنگ خطری برای شش نوجوان خوزستانی تیم ملی زیر ۱۷ سال دانست؛ شش نفری که با درخشش در رقابت‌های جام جهانی شاید به زودی در کمین دلال‌ها قرار بگیرند و آینده فوتبالی آنها با یک انتخاب اشتباه برای همیشه نابود شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.