کرج- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرکرج گفت: شهرداری باید با جسارت به سمت اجرای پروژه های کلان گام بردارد تا منابع قابل توجه برای شهر فراهم شود.

شهرداری کرج برای اجرای پروژه های کلان جسارت به خرج دهد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس زارع صبح امروز چهارشنبه ودر حاشیه بیست ویکمین جلسه شورای شهر کرج با اشاره به این که شهرداری باید در این حوزه فعال شود اظهارکرد: در یکی دو ماه اخیر شاهد نشانه هایی از رشد درآمد بوده ایم اما برای ادامه این روند باید از تسهیلات به نحو مطلوب تری استفاده کرد.

وی در ادامه گفت: نظر شخصی بنده این است که شهرداری تکلیف تسهیلاتی که تاکنون دریافت کرده را نیز مشخص کند و باید دید که برای بازپرداخت تسهیلات چه برنامه ای دارد.

عضو شورای شهر کرج در ارتباط با  تامین بودجه شهرداری کرج گفت: شهرداری در ماه های اخیر در مرحله گذر بوده و تغییر مدیریتی نسبتا کاملی صورت گرفته است لذا به طور حتم در پی آن با چالش هایی مواجه هستیم.

زارع تصریح کرد: با بررسی روند کار در ۲۰ روزگذشته می بینیم شهردار وقت قابل توجهی را برای بحث تامین درآمد صرف کرده است از جمله برای پروژه های خاص و تسهیلات بانکی که می توانند منابع قابل توجهی را تامین کنند.

وی تاکید کرد: باید سعی کنیم که هرچه زودتر بودجه محقق شود، البته در سال های گذشته نیز بودجه در نیمه دوم سال به تحقق رسیده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج گفت: می دانیم که اقتصاد شهر تا حد زیادی به اقتصاد کلان کشور بستگی دارد، با توجه به تشدید تحریم ها و مشکلات اقتصادی باید هزینه ها را کنترل کرد و به دنبال منابع قابل دسترس باشیم.

زارع تاکید کرد: خوشبختانه جلسات متعددی برای پیدا کردن راهکارهایی در خصوص این موضوع  برگزار شده و امیدوارم در ادامه برای برطرف کردن رکود موجود به نتایج خوبی دست یابیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.