کارشناس داوری فوتبال ایران با اشاره به اتفاقات اخیر حوزه داوری در فوتبال گفت: مادامی‌که فدراسیون فوتبال در نگاه خود به شیوه مدیریتی داوری ایران تغییری صورت ندهد، شاهد نابسامانی در حوزه مدیریت داوری فوتبالیم.

حاضر نیستم با فدراسیون همکاری کنم

قدس آنلاین-کارشناس داوری فوتبال ایران با اشاره به اتفاقات اخیر حوزه داوری در فوتبال گفت: مادامی‌که فدراسیون فوتبال در نگاه خود به شیوه مدیریتی داوری ایران تغییری صورت ندهد، شاهد نابسامانی در حوزه مدیریت داوری فوتبالیم. متأسفانه در برهه کنونی مسئولان فدراسیون فوتبال به مسائل حوزه داوری کاملاً بی تفاوتند و اصلاً برای مسئولان اهمیتی ندارد، داوری فوتبال ایران با چه وضعیتی رو به رو شده است.

 سعید مظفری زاده در غرفه روزنامه قدس در نمایشگاه مطبوعات افزود: باید به این باور برسیم که داوری فوتبال ایران نیاز به حمایت دارد و اگر این نگاه حمایتی وجود نداشته باشد، در ادامه کار شرایط دشوار تر خواهد شد و نابسامانی‌های موجود بیشتر خواهد شد لذا من از مسوولان فدراسیون فوتبال می‌خواهم نگاه خود را به داوری ایران تغییر دهد.

وی در ادامه توضیح داد: سال‌های سال است شاهد اختلافات مدیریتی بین کمیته داوران و دپارتمان داوری هستیم، اگر تفکر اصولی در مدیریت فوتبال حاکم بود، می‌توانستیم این مشکل را برطرف کنیم اما در اوج ناباوری نه تنها این مشکل برطرف نشده است بلکه افزایش هم یافته است. این اتفاق در مدیریت کنونی رخ نداده بلکه در دوره‌های قبلی مدیریت فدراسیون فوتبال نیز وجود داشته است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت پیشنهاد مسئولان فدراسیون آمادگی دارد، به عضویت دپارتمان داوری درآید، گفت:من به هیچ عنوان در شرایط کنونی حاضر به همکاری با فدراسیون فوتبال نیستم چون نگاه فدراسیون فوتبال به مقوله مدیریت داوری نگاه حرفه ای و اصولی نیست و اگر این روند ادامه داشته باشد هیچ نگاه مثبتی برای داوری وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.