زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اعتبار و ارزش رسانه ها به کشف مسائل مختلف جامعه بستگی دارد.

کشف مسائل مختلف جامعه اعتباری برای رسانه محسوب می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،همایش روابط عمومی و رسانه بیش از ظهر امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان،معاونین، مدیران کل ستادی استانداری، مسئولان استانی، روابط عمومی ها و اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شد، علی اوسط هاشمی با اشاره بر اینکه اخلاق محور اصلی روابط است، اظهار داشت: روابط عمومی ها به عنوان پایگاه درون سازمان باید از جنس جامعه باشند و ظرفیت سازی کنند.

هاشمی بیان کرد: مدیران باید تمامی ابزار کار را در اختیار روابط عمومی بگذارند تا روابط عمومی بتواند ارتباط مردم و مدیر را به خوبی برقرار کند.

وی اظهارداشت: توجه و ارزش گذاری به کار فعالان حوزه روابط عمومی ادارات نقش مهمی در افزایش آگاهی مردم از فعالیت های دولت دارد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این همایش خاطرنشان کرد: ادارات باید اعتبار مورد نیاز را به روابط عمومی های خود برای معرفی اقدامات دولت در بخش های مختلف اختصاص دهند.

جواد سالارزهی افزود: متاسفانه یک ریال برای بحث اطلاع رسانی در اختیار روابط عمومی ها گذاشته نشده است.

وی با اشاره به تاثیر بی بدیل رسانه در آگاهی بخشی جامعه از اقدامات صورت گرفته و بیان مشکلات آنان به مسئولان گفت: سوء مدیریت مدیران مطبوعات و رسانه ها, وابستگی اقتصادی و خبری و رعایت نکردن انصاف و بی طرفی از جمله مشکلات حاکم بر فضای رسانه هاست که فعالان این حوزه باید برای حل آنها تلاش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.