کرمان - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان طی پیامی مشترک، روز ۱۳ آبان را گرامی داشته و تاکید کردند: همبستگی مردم هوشیار، بصیر و انقلابی ایران اسلامی با پیروی از فرامین حضرت امام خمینی (ره) در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ موجب خلق حماسه ای عظیم و سرنوشت ساز شد که توانست هیمنه پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی درهم شکسته و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشد.

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندارکرمان به مناسبت ۱۳ آبان

به گزارش قدس آنلاین، همچنین در این پیام آمده است: یوم ا... ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی/ سالروز تبعید حضرت امام خمینی و روز دانش آموز تا روزگاری که سیاستهای مستبدانه و ظالمانه مستکبرین عالم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سایر ملل آزاده جهان و عزت طلب تداوم داشته باشد به عنوان بخش مهمی از سنت آزادگی ملت ایران باقی خواهد ماند..

به یقین سخنان وقیحانه و جاهلانه رئیس جمهور آمریکا و نادیده انگاشتن واقعیات جمهوری اسلامی ایران در سیاست داخلی و خارجی و مبارزه با تروریسم در کنار واقعیاتی همچون حمایت دولت آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی و رژیمهای دیکتاتوری منطقه و ایجاد و تقویت گروههای تروریستی عمق بی اطلاعی در رفتار و گفتار عوام فریبانه وی را نشان می دهد و بیانگر آن است که وی سررشته ای از درسهای ۱۳ آبان در ایران اسلامی و در بین مردم این سرزمین ندارد.

بی گمان مردم شریف استان کرمان پای به پای دیگر آحاد ملت هوشیار ایران اسلامی امسال نیز همچون سالهای گذشته و چه بسا پرشورتر از همیشه با اراده ای پولادین بار دیگر بانگ عدالتخواهی و استکبارستیزی خود را در روز ۱۳ آبان ماه با حضوری حماسی و باشکوه به گوش جهانیان خواهند رساند و یکدل و همصدا در برابر سخنان نابخردانه و بیهوده رئیس جمهور آمریکا می ایستند و ضمن تاکید بر حفظ اتحاد و یکپارچگی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران که تابلوی شهدای این مرز و بوم است دفاع خواهند کرد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و دانشجو بار دیگر با آرمانهای والای انقلاب اسلامی/ حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مد ظله العالی تجدید میثاق نموده و برائت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می نماییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.