رییس ستادمردمی اربعین استان قزوین گفت: در قرارگاه های مردمی نیازمند تأمین وجه برای خرید پتو هستیم.

نیازمند تأمین وجه نقد برای خرید پتو در قرارگاه های مردمی هستیم

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید مطهر سید علیزاده اظهار داشت: ستاد مردمی اربعین استان قزوین فعالیت خود را به صورت رسمی در این استان طی سال جاری آغاز کرده است.

 وی با اشاره به کمک‌های مردمی برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی افزود: با آغاز ایام پیاده روی، مردم استان قزوین در سال جاری با ارسال کمک‌های خود به صورت نقدی و کالا، عشق و ارادت خود به اهل بیت و سیدالشهدا را به خوبی نمایش داده اند که البته کمک های مردمی این استان در سال های گذشته نیز قابل تقدیر و تشکر است.

رییس ستاد مردمی اربعین استان قزوین بیان کرد: کمک های مردمی مختلفی به قرارگاه های قزوین در نقاط مرزی انجام شده و با ارسال این کمک‌ها مشخص شده است که نیازمند پتو برای زوار حسینی در کربلا و نجف هستیم. 

سیدعلیزاده با بیان اینکه در حال حاضر امکان ارسال اقلام و کالا به عراق وجود ندارد، تصریح کرد: از شهروندان استان قزوین تقاضا داریم تا کمک‌های خود را به صورت نقدی در اختیار ستاد مردمی اربعین این استان قرار دهند.

وی ضمن اشاره به وجه مورد نیاز برای خرید پتو را ۲۰ هزار تومان عنوان کرد و ادامه داد: شماره حساب و کارت بانک کشاورزی در اختیار خیرانی که قصد شرکت در کار خیر برای ستاد مردمی اربعین را دارند، است.

 رییس ستادمردمی اربعین استان قزوین مطرح کرد: شماره حساب بانک کشاورزی به شماره ۸۴۳۷۱۶۶۰۵ و شماره کارت بانک کشاورزی به شماره ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۷۰۴۱۱  به عنوان شماره حساب و کارت نذر اقلام اسکان(پتو و موکت) به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات ویژه اربعین برای خیران در شرکت امر خیر درنظرگرفته شده است.

سیدعلیزاده اضافه کرد: موکب های مختلفی از جمله ۵۱ موکب در نقاط مرزی زیرنظر ستادبازسازی عتبات عالیات استان قزوین در نقاط مرزی برای اربعین سال جاری مستقر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.