قزوین_ رییس کمیسیون اصل نود در مجلس شورای اسلامی گفت: از خیران انتظار می رود تا در بخش عمرانی و آبادانی کشور مساعدت و همراهی با مسؤولان داشته باشند و باید در این بخش از منابع عمومی، مردمی و غیردولتی نیز استفاده کرد.

 خیران در بخش عمرانی و آبادانی کشور  با مسؤولان همراهی کنند

به گزارش قدس آنلاین، داوود محمدی در نشست صمیمانه ظهر روز پنج شنبه با مدیرکل نوسازی و اعضای مجمع خیرین استان قزوین اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت های مناسب و قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد که اختصاص رتبه برتر سوم به مجمع خیرین در سطح کشور از جمله این ظرفیت ها است.

وی افزود: از خیران انتظار می رود تا در بخش عمرانی و آبادانی کشور مساعدت و همراهی با مسؤولان داشته باشند و باید در این بخش از منابع عمومی، مردمی و غیردولتی نیز استفاده کرد.

رییس کمیسیون اصل نود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ساخت مدارس می توان از ظرفیت بسترهای مختلف از جمله مؤسسه بنیاد برکت بهره مند شد که البته حمایت مناسبی از جمله ساخت 3 مدرسه در استان قزوین توسط این بنیاد انجام شده است.

محمدی با اشاره به رایزنی های انجام شده با سایر ارگان ها و شرکت ها عنوان کرد: در تأمین تجهیزات هنرستان ها با شرکت های صنعتی از قبیل خودروسازها رایزنی شده است که بعضی از تجهیزات و لوازم خودرو توسط آنها تأمین می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.