ساری- مدیرکل راه آهن شمال گفت: راه آهن شمال در شش ماهه نخست سال بیش از ۵۶۲ هزار نفر مسافر را جابه‌جا کرده است.

۵۶۲ هزار مسافر توسط قطارهای راه آهن شمال جابه‌جا شدند

به گزارش قدس آنلاین از ساری به نقل از روابط عمومی  اداره کل راه آهن شمال، یوسف گران پاشا از جابجایی ۵۶۲ هزار و۲۶۵ نفر مسافر در شش ماهه نخست سال توسط راه آهن شمال خبر داد.

وی افزود: بیشترین مسافر جابه‌جا شده در محور راه آهن شمال مربوط به فروردین به تعداد ۱۱۲ هزار و ۴۰۳ نفر و کمترین مسافر جابه‌جا شده متعلق به خرداد ماه به میزان ۷۵ هزار و ۸۷۷ نفر بوده است.

مدیرکل راه آهن شمال گفت: راه آهن شمال هم اکنون با ظرفیت جابجایی روزانه حدود پنج هزار نفر مسافر، نقش  مهمی  را در انجام سفرهای داخل استان و خارج از استان و کاهش ترافیک جاده ای دارد

وی افزود: هم‌اکنون ۱۰ رام قطار مسافری در مسیر راه آهن شمال جهت جابه‌جایی مسافران  در حال سیر است که  شامل قطارهای تهران گرگان یک، تهران گرگان دو، تهران ساری، تهران فیروزکوه، چهار رام ریل باس محلی (قطار حومه ای) در ساعت‌های مختلف روز در مسیر پل سفید - گرگان  و قطار گردشگری زیارتی ساری مشهد با هفته ای سه سرویس بصورت رفت و برگشت و قطار ساری - بندر عباس بصورت هر دو هفته یک سرویس است.

مدیرکل راه آهن شمال افزود: ایمنی بالا، آسایش در مسافرت و مناسب بودن قیمت‌ها از مولفه‌هایی است که همواره بر تعداد متقاضیان مسافرت با قطارها می افزاید و ضرورت توجه به کیفیت و کمیت سامانه حمل و نقل ریلی را دوچندان می‌کند.    

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.