دارنده مدال نقره المپیک درباره شایعه خداحافظی از دنیای کشتی گفت: من به فکر خداحافظی نیستم و به کشتی گرفتن ادامه خوام داد.

کمیل قاسمی: به فکر خداحافظی از دنیای قهرمانی نیستم/ می خواهم تا المپیک بعدی کشتی بگیرم

به‌ گزارش قدس آنلاین، کمیل قاسمی در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک درباره این که می‌خواهد از دنیای قهرمانی جدا شود و به کارهای اجرایی بپردازد، بیان‌ کرد: من به فکر جدایی از کشتی و دنیای قهرمانی نیستم و هم‌چنان ادامه‌ می‌دهم اما زمان‌هایی هم که متوجه شوم می‌توانم به بخش‌هایی ورود پیدا کنم که نظرات ورزشکاران را درج می‌کنند سعی می کنم ورود پیدا کنم، با این حال به کشتی ادامه‌ می‌دهم و هدفم این است تا  المپیک ۲۰۲۰ باشم.

او در مورد وضعیت خود نیز گفت‌: بعد از مصدومیتی که داشتم تمریناتم را تازه شروع کرده‌ام و خودم را برای مسابقات آتی آماده می‌کنم. اولین میدانی که حاضر خواهم شد فکر می‌کنم که لیگ جهانی کشتی باشد که یک ماه دیگر در ایران برگزار می‌شود.

دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک در مورد وضعیت سرمربیگری تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد و این که فکر می‌کند باید به طلایی فرصت بیش‌تری داده شود یا خیر؟ تصریح کرد: سرمربیگری بحث کارشناسی می‌خواهد و شورای فنی متشکل از افراد بزرگ و پیشکسوت هستند و مطمئنا به کسی می‌توانند اعتماد کنند که به کشتی ایران کمک کند تا بعد از انتخابات هم مشخص می‌شود که چه کسی می‌آید.

او ادامه‌ داد: طلایی فرد بزرگی است و به‌ هر حال همه در کار خود ایراد و حسن‌هایی دارند و نمی‌توان گفت‌ که فقط یک نفر بد کار کرده است و ایراد از او بوده است. به‌ هر حال کل مجموعه برای کسب نتیجه‌ زحمت می کشند و در برد و باخت‌ها سهیم هستند.

دارنده مدال برنز المپیک ریو در پاسخ به این پرسش که انتخابات فدراسیون کشتی را چطور می‌بینید؟ تاکید کرد: کارنامه‌ها مشخص است. خادم در این چهار سال اخیر از لحاظ مدیریتی و فنی به کشتی کمک کرده است و به نظرم کسی بهتر از او نمی‌تواند فدراسیون را مدیریت کند.

او در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران نیز، گفت‌: من در المپیک و مسابقات جهانی حضور داشتم و این را می‌دانم  که ورزشکاران چه سختی‌هایی را باید تحمل کنند. از این رو فکر می‌کنم که کمیسیون راهکاری می‌شود برای بهبود هر چه بهتر شرایط و این که مشکلات به گوش مسوولان رسانده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.