اهواز- رییس دفتر رییس جمهور عنوان کرد: اربعین یک واقعه‌ی مهم از نظر مذهبی، سیاسی و اجتماعی است و نظر دولت و نظام آن است تا این مراسم به بهترین شکل و با امنیت کامل برگزار شود.

اربعین یک واقعه‌ی مهم از نظر مذهبی، سیاسی و اجتماعی است

به گزارش قدس آنلاین، محمود واعظی در ابتدای سفر یک‌روزه خود به خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: باتوجه به اهمیتی که زائران اربعین حسینی برای دولت دارند تسهیلاتی باید برای آن‌ها فراهم شود.

 وی افزود: برای آنکه امور مورد نیاز زائران در خاک ایران و عراق به خوبی انجام شود به درخواست رییس‌جمهور به خوزستان سفر کردم.

رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد: به منظور آنکه اگر مشکلاتی برای مردم یا مسوولان وجود دارد به مرکز منتقل شود، به خوزستان سفر کردم تا این مسائل به سرعت حل شود.

واعظی عنوان کرد: اربعین یک واقعه‌ی مهم از نظر مذهبی، سیاسی و اجتماعی است و نظر دولت و نظام آن است تا این مراسم به بهترین شکل و با امنیت کامل برگزار شود.

وی با بیان اینکه همه مسوولان و موکب ها در حال خدمتگزاری به زائران هستند، خاطرنشان کرد: در این سفر از نزدیک این خدمتگزاران را ملاقات خواهیم کرد تا اگر نکاتی وجود دارد که باید مورد توجه مسوولان و مردم قرار بگیرد، بیشتر به آن ها توجه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.