معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت طرح تحول نظام سلامت را مثل هر پروژه بزرگی خالی از ایراد ندانست وگفت: سیستم بنا دارد اشکالات این طرح را برطرف کند و اجرای آن را ادامه دهد.

انتقادات به طرح تحول سلامت وارد است

قدس آنلاین- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت طرح تحول نظام سلامت را مثل هر پروژه بزرگی خالی از ایراد ندانست وگفت: سیستم بنا دارد اشکالات این طرح را برطرف کند و اجرای آن را ادامه دهد.

ابراهیم گلمکانی در بازدید از نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه قدس با اعلام این مطلب افزود: انتقادات کسانی که می گویند مصوباتی که منابع مالی اجرای طرح تحول نظام سلامت را پیش‌بینی کرده‌اند، از سوی دولت به درستی اجرا نشده، وارد است. درواقع دولت به دلیل کمبود منابع مالی و چالش‌هایی که در تأمین این منابع داشته است، بخشی عمده‌ای ازمنابعی که باید ازمحل طرح هدفمندی یارانه‌ها و قانون ارزش افزوده به این طرح  تحول اختصاص دهد، تخصیص نداده است.

وی با تأکید بر اینکه عدم تخصیص منابع مالی پیش بینی شده، اجرای طرح تحول نظام سلامت را تحت تأثیر قرار داده است، تصریح کرد: برغم کمبود منابع مالی، کلیت این طرح با قوت پیش می‌رود.

به گفته گلمکانی  تمام دستگاه های مسئول در تلاشند تا  منابع مالی اجرای طرح تحول نظام سلامت  تامین شود و اجرای این طرح  که کاملاً در راستای حمایت از محرومین است، تداوم یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.