گناباد.امام‌جمعه موقت گناباد با اشاره به کنگره اتحادیه علمای مقاومت در تهران، گفت: این کنگره نشان داد حتی با داعش سازی، محور مقاومت نقطه هدف را گم نکرده است.

محور مقاومت در منطقه نقطه هدف را گم نکرده است

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گناباد گفت: استکبار درصدد اجرای طرح خاورمیانه بزرگ باهدف تجزیه کشورهای اسلامی و ایجاد امنیت برای اسرائیل بود که در تحقق این هدف ناکام مانده است.

وی ادامه داد: آمریکا برای اشغال عراق سه هزار میلیارد دلار و ده هزار کشته هزینه کرد اما به اهداف خود در عراق دست نیافت.

خطیب جمعه گناباد بابیان اینکه تجهیز داعش در عراق و سوریه از دیگر نقشه‌های آمریکا هست، گفت: جبهه مقاومت با حمایت ایران اسلامی در حال شکست کامل داعش هستند و اوضاع به نفع جبهه مقاومت در حال تغییر است.

اسلامی ادامه داد: علی‌رغم همه هزینه‌هایی که آمریکا در عراق انجام داد در این کشور دولتی صد در صد همسو با ایران به وجود آمد.

وی تشکیل یک ارتش چندملیتی اسلامی را از نتایج مبارزه با داعش دانست و گفت: این ارتش در دوران  بعد از داعش علیه اسرائیل خواهد جنگید و بر همین اساس است که سید حسن نصرالله می‌گوید جنگ آینده اسرائیل فقط با فلسطین و لبنان نخواهد بود بلکه تمام کشورهای اسلامی در برابر اسرائیل قرار خواهند گرفت.

امام‌جمعه موقت گناباد فتنه کردستان را شکست‌خورده دانست و بیان کرد: بارزانی از ریاست اقلیم کردستان استعفا داد و گفت جز کوهه‌ای کردستان هیچ‌کسی در کنار ما قرار ندارد و این به معنای شکست فتنه کردستان است.

وی با اشاره به کنگره اتحادیه علمای مقاومت در تهران خاطرنشان کرد: این کنگره نشان می‌دهد حتی با داعش سازی، محور مقاومت نقطه هدف را گم نکرده است.

اسلامی با اشاره به کارشکنی آمریکایی‌ها در توافق برجام گفت: ما برای اینکه کارشکنی و خباثت آمریکا ثابت شود هزینه سنگینی دادیم و بسیاری از قابلیت‌های هسته‌ای خود را از کار انداختیم.

وی ادامه داد: اروپایی‌ها در موردتوافق برجام کج دار و مریض حرکت می‌کنند و مسؤولین کشور باید آگاه باشند که اروپایی‌ها خارج از سیاست‌های آمریکا جرأت حرکت ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.