تربت جام ـ نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران ناحیه مقاومت تربت جام گفت: دانش آموزان پاسدار انقلاب اسلامی بوده و همواره امام راحل شما دانش آموزان را به عنوان امید انقلاب یاد می کرد.

دانش آموزان پاسدار انقلاب اسلامی هستند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید جعفر احمدی که صبح امروز در مراسم گرامیداشت ۱۳آبان روز دانش آموز در تربت جام سخن می گفت، افزود: حضور دانش آموزان در مرگ برآمریکا بعنوان دشمن اصلی اسلام وایران فراموش شدنی نیست واین تفکر برخواسته از مکتب شهید فهمیده می باشد.

وی گفت: ۱۳ آبان روز ملی با استکبار جهانی است و جوانان انقلابی با تسخیر لانه جاسوسی بار دیگربه جهانیان ثابت کردند سفارتخانه های امریکا در کشورهای جهان یک مرکز توطئه است که باید با آن مقابله کرد.

 نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران ناحیه مقاومت تربت جام گفت: ((شعار مرگ بر آمریکا)) دارای پشتوانه عقلی و ممنطقی بوده بطوریکه این شعار دوری جستن از ذلت است و در حقیقت شعار قرآن و مکتب امام حسین (ع) می باشد و نباید در جامعه کمرنگ شود.

شایان ذکر است در این مراسم  دانش آموزان متوسطه بهزاد و دبیرستان دخترانه تیزهوشان در قالب سرود استکبار ستیزی اجراء نموده و در پایان ماکت های شیطانی آمریکا را به آتش کشیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.