اهواز_ فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با تاکید بر اینکه وحدت و یکرنگی ملت ایران باید همیشه پابرجا باشد، گفت: تبعیت از ولایت فقیه یکی از مسایل بسیار مهم و حساس امروز است و اگر امروز آمریکای جنایتکار سپاه را مورد هدف قرار داده یعنی ملت ما را مورد هدف قرار داده است.

هدف قرار دادن سپاه، همان هدف قرار دادن ملت است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسن شاهوارپور، در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که صبح امروز، ۱۳ آبان در اهواز همزمان با سراسر کشور برگزار شد، با بیان اینکه امروز به پاس مجاهدت‌های دانش‌آموزان، ملت ایران و امام شهدا دور هم جمع شده‌ایم تا یادآوری کنیم مبارزه بی‌امان ملت ما در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی همچنان ادامه دارد، گفت: امام راحل در سال ۴۲ علم مبارزه با اقدامات متجاوزانه آمریکا و قانون سخیف کاپیتولاسیون را برداشت و برای این ایستادگی هزینه پرداخت کرد که هزینه آن تبعید از کشور بود.

وی ادامه داد: در سال ۵۷ با شروع نهضت ملت ایران دانش‌آموزان هم به مردم پیوستند. ۱۳ آبان با خروش دانش‌آموزان، ستون‌های کاخ ستم‌شاهی به لرزه درآمد.

شاهوارپور گفت: آمریکای جنایتکار هر روز توطئه‌های خود را علیه ملت ایران بیشتر می‌کند. در جایی که به نام سفارت‌خانه آمریکا بود و در حقیقت لانه جاسوسی آمریکا بود، توطئه‌های بسیاری علیه ملت ایران طراحی می‌شد اما سرانجام به دست دانشجویان مجاهد و انقلابی تسخیر شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: آمریکا هیچ‌گاه دست از دشمنی با ملت ایران برنداشت. پس از آن جنگ تمام عیاری را بر ملت ما تحمیل کردند و از زمین، دریا و هوا مردم ما را مورد تجاوز قرار دادند. آمریکا با توجه به سابقه استکباری خود در همه دنیا منفور است. چرا که ملت‌های مستضعف را همواره به خون می‌کشد. حمله به سکوهای نفتی، راه‌اندازی جریان تکفیری داعش، تحریم همه‌جانبه علیه جمهوری اسلامی و از همه مهم‌تر نقص عهدنامه برجام؛ همه نشان از آن دارد که باید در مقابل آمریکای جنایتکار و بدعهد منسجم باشیم و بدانیم که دشمن همیشه دشمن و در حال توطئه است.

وی با بیان اینکه وحدت و یکرنگی ملت ایران باید همیشه پابرجا باشد، گفت: تبعیت از ولایت فقیه یکی از مسایل بسیار مهم و حساس امروز است. اگر امروز آمریکای جنایتکار سپاه را مورد هدف قرار داده یعنی ملت ما را مورد هدف قرار داده است چرا که سپاه همواره اعتقاد دارد باید به قدرت بازدارندگی و امنیت بالا در مقابل آمریکا برسیم. هوشیاری، ‌ بیداری و بصیرت و هر آنچه که در حوزه خودباوری به شمار می‌رود، ‌برای ما مهم است. دشمن همواره ما را از لحاظ اقتصادی تحریم کرده و در حال حاضر اقتصاد مقاومتی که تجلی آن در فرهنگ است، بسیار مهم به شمار می‌رود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.