کرج – مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج از ورود ۳۰۰ دستگاه تاکسی جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی این کلانشهر خبرداد.

ورود ۳۰۰ دستگاه تاکسی جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی کرج

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، عزیز صدرنژاد اظهارکرد: این مهم با حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج و با هدف ارتقاء توان جابجایی مسافر صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در کنار ورود تاکسی های جدید برنامه ریزی برای خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس هم انجام شده است گفت: با تزریق اتوبوس های جدید به خطوط موجود میزان جابجایی مسافر در این بخش نیز بالا خواهد رفت.

صدرنژاد با تاکید برانیکه در حال حاضر بخش زیادی از ۵۲۰ دستگاه اتوبوس فعال موجود در سطح شهر کرج فرسوده اند گفت: سال آینده عمر مفید تعداد زیادی از آنها به پایان می رسد وباید برای جایگزینی آنها اقدام شود.

وی تصریح کرد: در تلاشیم با پیگیری های لازم و خرید اتوبوس های جدید جایگزینی لازم در این خصوص صورت بگیرد و میزان بهره وری در این بخش افزایش پیداکند.

رییس سازمان حمل ونقل بار ومسافر از بهره برداری ۳ فضای ورزشی در آینده نزدیک خبرداد وگفت: سالن بدنسازی وتیراندازی احداث شده وسالن ورزش های باستانی که در چند سال گذشته تعطیل شده بود نیز با بهسازی آماده بهره برداری است.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از این فضاهای ورزشی سازمان حمل ونقل نیز سهم خود در قبال سرانه های ورزشی را ایفا می کند و تحرک و پویایی خوبی در این بخش حاصل می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.