بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پیامی از برگزاری مراسم تشیع پیکر شهید محمود نیستانی در روز دوشنبه خبر داد.

مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید محمود نیستانی در بجنورد برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری گفت: این شهید عزیز یکی از ۵۴ شهدای تازه تفحص شده از سربازان وظیفه نیروی انتظامی در زمان ژاندارمری سابق بود که در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه زبیدات استان خوزستان مفقود الاثر شده بود و بعد از ۲۹ سال شناسایی شده است‌.

وی افزود: مراسم استقبال از این شهید بزرگوار در روز یک شنبه ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در محل فرودگاه بجنورد با حضور مسئولان و مردم برگزار و بعد از قرائت نماز ظهر و عصر در فرودگاه، سپس  پیکر پاک این شهید به فرماندهی انتظامی استان منتقل میشود.

سردار مظاهری همچنین مراسم استقبال مردمی را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه از محل کلانتری ۱۱ بجنورد به سمت مسجد انقلاب اعلام کرد و بیان داشت: همچنین  مراسم وداع با شهید نیستانی هم  همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد انقلاب بجنورد برگزار میشود.

این مقام ارشد انتظامی استان مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام را روز دوشنبه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از مقابل مسجد انقلاب به سمت میدان کارگر اعلام و بیان داشت: قرائت نماز برپیکرپاک شهید محمود نیستانی با حضور امام جمعه بجنورد صورت می گیرد پس از آن از میدان کارگر بجنورد در قطعه ۲ گلزار شهدای بجنورد خاکسپاری میشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.