رشت- نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام مشترکی به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی رویدادهای ۱۳ آبان را سرفصل نوینی از صف‌آرایی جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه استکبار و سلطه عنوان کردند.

رویدادهای ۱۳ آبان سرفصل نوینی ازصف آرایی جبهه حق برابر استکبار است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله زین العابدین قربانی و مصطفی سالاری در این پیام مشترک آورده اند: در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی سیزدهم آبان جایگاهی بس ویژه دارد و هریک از رویدادهای این روز سرفصل نوینی از صف‌آرایی جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه استکبار و سلطه است.

آنان در این پیام مشترک تصریح کردند: سه رویداد مهم تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، همواره ایستادگی در برابر قدرت‌های منفعت‌طلب و صیانت از آرمان‌های درخشان انقلاب اسلامی را تداعی و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان بویژه خودباوری و اتکا به نفس نسل جوان را یادآور می شود.

در ادامه این پیام مشترک آمده است: بی تردید وحدت و همبستگی مردم در دفاع از آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف نه تنها روشنگری، بلکه ایمان و اراده در رسیدن به هدف و مبارزه با هر آنچه نام استکبار و ظلم را به همراه دارد، با خود عجین کرده و قطعاً با حضور پررنگ خود در راهپیمایی، پیام روشن و قاطعانه ی ملت ایران اسلامی را به گوش دشمنان و کسانی که سخنان بی مبنا می زنند خواهند رساند.

آنان در این پیام ضمن دعوت از مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان گیلان دعوت کردند که همانند حضور آگاهانه ی خود در تمامی عرصه ها ، با حضور حماسی دیگر در مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، پرچم استبداد و استکبارستیزی را بر افراشته نگاه دارند.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال با شعار ' ۱۳ آبان نماد غیرت انقلابی ' همزمان با سراسر کشور در رشت و ۵۱ شهر استان گیلان برگزار می‌شود.

در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ تبعید بنیانگذار انقلاب اسلامی به ترکیه، در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ نیز شهادت جمعی از دانش آموزان انقلابی و در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام رویدادهایی بوده که در این روز اتفاق افتاده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.