طالقان- استاندار البرز با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در موضوع اشتغال خواستار توجه به توسعه صنایع تبدیلی وکشاورزی در شهرستان طالقان شد.

ایجاد صنایع تبدیلی وکشاورزی در طالقان مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز شنبه در کارگروه اشتغال استان البرز که در طالقان برگزار شد اظهار کرد: جلسات مدیران منتهی به این جلسه نباید باشد بلکه با سرکشی بخشی و ادارات شهرستان مشکلات رصد شود.

وی در ادامه گفت:  اشتغال و کشاورزی در طالقان بسیارمهم است و طرح های فراوانی برای گردشگری باید داشت تا همه امکانات در این زمینه سرازیر شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه با اشتغالزایی هر چه بیشتر در مناطق روستایی طالقان می توان مانع از مهاجرت ساکنان آن به شهرها شد گفت:  با توجه به  مشکلات تهران و البرز از جمله آلودگی های محیط زیست حرکت به سمت ایجاد طرح های کشاورزی و صنایع تبدیلی از جمله موارد مهم است و باید در این راستا شهرک صنعتی هر چه سریعتر راه اندازی شود.

وی در ادامه  افزود: یکی از تدابیر ویژه دولت در طالقان اجرای راه هشتگرد به طالقان است که ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته وامروز این پیشرفت به ۷۰درصد رسیده است.

نجفی گفت: ظرفیت های خوبی در طالقان است ولی با اقدامات موثرتر در حوزه راه و زیرساختی می توان به نتایج بهتری در اشتغالزایی رسید.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی پارک ساحلی نیز  جز تکالیف مهم این بخش باشد گفت:  فرصت خوبی است تا شهرداری در این امر مهم کار را دنبال کند تا این پروژه صنعت گردشگری را توسعه دهد.

استاندار البرز تاکید کرد: زیر ساخت های طالقان برای صنعت فراهم شود تا سرمایه دار حضور یابد همچنین با ابراز علاقه سرمایه داران می توان بخشی از طرح های ورزشی را  دراینجا پیش بینی کرد.

وی با تاکید بر اینکه بحث آب در البرز مهم است و باید تلاش های بیشتری برای بازگشت حق آبه داشت گفت: در این امر مهم باید تلاش های لازم صورت گیرد تا مشکل آب برطرف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.