عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید در غیاب علی اکبر طاهری، دو هفته سرپرست این باشگاه است.

گرشاسبی: دو هفته سرپرست باشگاه پرسپولیس هستم

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا گرشاسبی با اشاره به نتایج جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: در آخرین جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس علاوه بر طرح موضوعات جاری باشگاه، آقای طاهری موضوع رفتن به زیارت کربلا در اربعین را مطرح کرد و گفت که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از قبل، قرار است به سفر دو هفته‌ به کربلا برود.

وی افزود: اصلا بحث استعفای آقای طاهری مطرح نبوده و نیست. ایشان اعلام کردند که حدود ۲ هفته‌ در ایران حضور ندارند و بر این اساس هیات مدیره برای رفع و رجوع کردن امورات باشگاه تصمیم گرفت که من با هماهنگی اعضای هیات مدیره در نبود آقای طاهری مسئولیت باشگاه را بر عهده داشته باشم.

گرشاسبی افزود: خداحافظی که آقای طاهری با کارکنان باشگاه انجام داده نیز برای رفتن به کربلا بوده و ربطی به استعفا نداشته است. در جلسه هیات مدیره نیز هیچ بحثی درباره عدم بازگشت ایشان نه از سوی خودش و نه از سوی هیات مدیره مطرح نشد و خود آقای طاهری نیز هیچ صحبتی درباره عدم همکاری با پرسپولیس مطرح نکرد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: قرار است در این مدت من با همکاری هیات مدیره و در ارتباط با آقای طاهری، امور جاری باشگاه را تا بازگشت ایشان انجام دهم.

گرشاسبی با بیان اینکه نمی‌داند این موضوعات چگونه مطرح نمی‌شود باردیگر طرح استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس را رد و تاکید کرد که فعالیت من به عنوان جانشین سرپرست باشگاه موقت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.