یزد- فرماندار یزد با انتقاد از اجرای نشدن به موقع برخی طرح ها و پروژه های عمرانی در شهرستان گفت: در برخی موارد طرح نهایی پس از چندین ماه به تصویب شورای ترافیک رسید، متأسفانه هنوز اجرایی نشده است.

انتقاد فرمانداریزد از اجرا نشدن به موقع برخی پروژه های عمرانی در شهرستان

به گزارش قدس آنلاین ، مصطفی سالاری در نشست شورای ترافیک شهرستان اظهارداشت: رضایتمندی مردم اصل مهم خدمت و مسئولیت است و مسئولان و مدیران باید همواره رفع مشکلات مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
وی افزود: خدمات و اقداماتی که برای مردم انجام می شود باید درست و به موقع باشد و رضایت عمومی را فراهم سازدومسئولیت و فرصت خدمت به مردم نعمت بزرگی است که باید قدر آن را دانست و با برنامه ریزی و ارائه خدمت صادقانه به مردم این نعمت و فرصت را پاس بداریم.
سالاری با انتقاد از اجرای نشدن به موقع برخی طرح ها و پروژه های عمرانی در شهرستان گفت: در برخی موارد مانند اصلاح ورودی روستای محمد آباد بخش مرکزی طرح نهایی پس از چندین ماه به تصویب شورای ترافیک رسید، متأسفانه هنوز اجرایی نشده است.
وی با اشاره به اینکه اجرایی شدن چنین پروژه هایی نیازمند تعامل و همراهی دستگاه های اجرایی است، تصریح کرد: به هیچ وجه قابل قبول نیست که بعد از گذشت چند ماه و برگزاری جلسات مختلف این پروژه ها معطل باشد.
سالاری خواستار رفع مسائل و مشکلات ترافیکی چندین ساله شهرستان شد و گفت: امیدواریم مدیران اداره ها و نهادهای مسئول در این زمینه بتوانند با برنامه ریزی و اجرای مصوبات مسیر حرکت رو به پیشرفت را بیش از پیش هموارتر سازند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.