ایلام- مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: مصرف سوخت در ایام اربعین سال جاری نسبت به سال گذشته در ایلام ۳۱ درصد افزایش یافته است.

مصرف سوخت ایام اربعین در ایلام ۳۱ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر چاغروندی روز یک شنبه در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه تأمین سوخت زوار اربعین حسینی بدون مشکل در حال انجام است، اظهارداشت: ذخیره سازی نیز به خوبی انجام گرفته و در جایگاه ها سوخت به اندازه کافی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در هر جایگاه چند تانکر عرضه سوخت مستقر شده که در شرایط اضطراری، سوخت جایگاه ها را تأمین کنند، افزود: علاوه بر این ۷ جایگاه سیار در مسیر ورود زوار به استان تا پایانه مرزی مهران نیز مستقر شده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام به افزایش ۳۱ درصدی مصرف سوخت (بنزین، گازوئیل و CNG) در ایام اربعین سال جاری نسبت به سال گذشته اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این میزان افزایش سوخت نشان دهنده افزایش تردد زوار از مرز مهران است.

علی اصغر چاغروندی از رزرو ۴ جایگاه سوخت سیار دیگر برای مواقع اضطراری خبرداد و تصریح کرد: برای موج بازگشت زوار نیز آمادگی داریم و سوخت کافی خصوصاً بنزین ذخیره شده تا در زمان بازگشت زوار، سوخت خودرویی به میزان کافی در دسترس باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.