تربت جام ـ سومین مدرسه خیر ساز که توسط خانم نازی صفاری به یاد بود همسر مرحومشان زنده یاد سید صبور معینی احداث شده با حضور علی دایی چهره سرشناس کشور در صالح آباد افتتاح شد.

افتتاح سومین مدرسه خیر ساز توسط علی دایی در صالح آباد

به گزارش قدس آنلاین، معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه این مراسم که ظهر امروز در افتتاح مدرسه خیرساز در صالح آباد سخن می گفت افزود: مشارکت مردم در مدرسه سازی در بالاترین سطح بوده در حقیقت اقتدار کشور به همین حضور مردم در صحنه های اجتماعی است و امروزمدافعین حرم ارزشهای کشور است و باید به این مردم افتخار کرد.

روزی ۷ مدرسه توسط خیرین در کشور ساخته می شود

شادکام در ادامه حوزه خیرین مدرسه ساز را یکی از مشارکت های مهم مردم برشمرد و گفت: از سال ۷۷ مجمع خیرین در استان و کشور شکل گرفت حدود ۱۰۰هزار مدرسه ساخته شد و با میانگین روزی ۷ مدرسه توسط خیرین در کشور ساخته می شود و ۴۰ درصد مدراس کشور توسط خیرین ساخته شده است ود راستان خراسان رضوی ۳۰ درصد مدارس را خیرین ایجاد کرده که این استان از میانگین کشوری عقب تر می باشد.

وی گفت:  مجموعه خیر ساز استان خراسان رضوی جزء مجموعه های شاخص در کشور می باشد و رافتی رئیس مجمع خیر ساز مدرسه در استان خراسان رضوی با ۶۰ مدرسه و مرحوم فرخ، حبیب اله قفلی ودکتر وکیلی سرمایه های این نظام و سمبل افتخار در جامعه خواهند بود.

تحصیل دو میلیون ۵۰۰هزار دانش آموز در مدراس خیرساز کشور

وی اعلام کرد: دو میلیون ۵۰۰هزار دانش آموز در مدراس خیرساز کشور تحصیل می کنند و خشت، خشت مدارس خیرساز برای ما برکت می آورد  بویژه در صالح آباد که مرزداران جغرافیای کشور هستند و همه افراد  که دراین منطقه دانش می آموزند  پاسداران این سرزمین هستند.   

۶۰ مدرسه صالح آباد توسط خیرین ساخته شد

معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه از خیرمدرسه ساز نازی صبوری تقدیر کرد وگفت: این مدرسه بعنوان سومین مشارکت خیرساز صبوری در این منطقه می باشد امیدواریم همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم با کمک چنین مدارسی در مهارت آموزی دانش آموزان سهم به سزایی داشته باشیم.  

 معاون مشارکت های نوسازی مدارس استان خراسان رضوی گفت: اولین حضورم در کلاس درس را از صالح آباد شروع کردم وامسال خوشحالم  این مدرسه فرسوده تحت پوشش تعلیم وتربیت قرار گرفته و رتبه دورقمی در کنکور دربین دانش آموزان صالح آبادی نوید یک استعداد خوبی تحصیلی بوده و ساخت مدرسه توسط خیرین می تواند این استعداد ها را تقویت کند.

علیزاده در ادامه افزود: ۶۰مدرسه خیر ساز توسط خیرین در این منطقه ساخته شد و از افتخارات خیرین در منطقه خواهد بود و این اثر ماندگار با استعانت از ایزد منان و بهره گیری از سرمایه های مادی و معنوی و انسانی نیک اندیش خانم نازی صفاری که به یاد بود همسرشان زنده یاد سید صبور معینی با مشارکت اداره کل  نوسازی مدارس استان خراسان رضوی احداث گردید، تا مهد دانش امیدهای آینده میهن اسلامی مان باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.