فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اصلا امکان انتقال موشک به یمن وجود ندارد و این موشک هایی که شلیک می شود متعلق به خود یمن است که آنها را بازسازی کرده اند.

استعفای حریری به سفارش سعودی ها بود

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم ترحیم پدر سردار قاسم سلیمانی و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص ادعای ترامپ درباره حمله موشکی یمن به عربستان و استفاده از موشک های ایرانی، گفت: آقای ترامپ سخنان بی حساب، غلط و دروغ زیاد گفته است و این نیز یکی از آن تهمت ها است.

وی افزود: اصلا امکان انتقال موشک به یمن وجود ندارد و این موشک هایی که شلیک می شود متعلق به خود یمن است که آنها را بازسازی کرده اند و با افزایش برد آنها در پی انتقام خون شهدای یمن هستند.

فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اتهامات سعد الحریری به جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: وقتی که استعفای ایشان در ریاض انجام می شود مشخص است که به سفارش سعودی ها و صهیونیست ها این کار را برای ملتهب کردن اوضاع لبنان انجام داده است.

سرلشکر جعفری افزود: شاید رفتن آقای سعد حریری خیلی هم بد نشد، او گلی بر سر مردم لبنان نزده بود، ان شاالله شرایط بهتر می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.