عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از محرومیت یک مدیرعامل و یک سرپرست به خاطر مسائل مربوط به بحث جادوگری در فوتبال خبر داد.

محرومیت یک مدیرعامل و یک سرپرست به خاطر مسائل جادوگری در فوتبال!

به گزارش قدس آنلاین، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در ادامه پیگیری‌های خود برای مبارزه با فساد در فوتبال، پس از دریافت گزارش‌هایی درباره موضوع جادوگری در بازی تیم‌های گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل به این موضوع ورود کرد.

دکتر عبدالله سمامی از اعضای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره این موضوع گفت: در ادامه تحقیقات کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره موضوعات انحرافی از قبیل جادو، جادوگری یا موضوعات مرتبط و برای جلوگیری از اتفاقات حادث شده، جدا از پیگیری پرونده‌های مشابه دیگر، اقدام به تشکیل پرونده‌ای مجزا درباره بازی تیم‌های گل‌گهر و خونه به خونه کرد و تا انتها این پرونده، تا کسب نتیجه و اتخاذ تصمیم مقتضی پیگیری خواهد شد.

او افزود: با این حال تا قبل از رسیدگی به موضوعات مختلف و به ویژه تخلف تیم گل گهر، کمیته اخلاق با توجه به اهمیت موضوع اقدام به صدور دستور موقت کرد و بر اساس این دستور، مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان و سرپرست این تیم به مدت یک ماه از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم شدند.

سمامی ادامه داد: همچنین دستور موقتی مبنی بر تعلیق برگزاری مسابقات فوتبال توسط تیم گل گهر در ورزشگاه امام علی (ع) شهر سیرجان صادر شده است.

عضو کمیته اخلاق با تاکید بر اهتمام این کمیته برای بررسی موضوعاتی این چنینی گفت: در روز سه‌شنبه هفته جاری، مدیرعامل و سرپرست تیم گل گهر جهت رسیدگی به اصل موضوع در کمیته اخلاق حاضر خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.