یزد- فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، رمال و فالگیری را که از ۱۵ نفر از شهروندان ۸۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر کردند.

رمال با کلاهبرداری ۸۰۰ میلیون ریالی در اشکذر روانه زندان شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین ثقفی با بیان این خبر اظهارداشت: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی براینکه فردی ۵۶ ساله به بهانه فالگیری و رفع مشکلات زندگی اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقامات قضائی، تحقیقات خود را در محل زندگی این فرد آغاز کرده و متوجه شدند که او با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد اقدام به رواج خرافه گرایی، رمالی و فال گیری کرده و از این طریق برای خود کسب درآمد می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر ضمن اشاره به دستگیری متهم و انتقال وی به اداره پلیس گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به کلاهبرداری ۸۰۰ میلیون ریالی از ۱۵ نفر از مراجعانش اعتراف کرد.

ثقفی تصریح کرد: این فرد با رواج فرهنگ خرافه گرایی و از طریق فریب شهروندان به بهانه های رفع بیماری، گرفتاری های مالی، مشکلات خانوادگی، بخت گشایی و ... کلاهبرداری و کسب درآمد می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر با بیان اینکه متهم با دستور قاضی پرونده روانه ندامتگاه مرکزی یزد شد خاطرنشان ساخت: تحقیقات برای شناسایی شکات احتمالی ادامه دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد: افراد رمال و فالگیر هیچ کمکی برای رفع مشکلات، بیماری ها و گرفتاری های خانواده ها نکرده و هدف آنها کسب درآمد از طریق فریب شهروندان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.