۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 572513

شیراز- حیدر اسکندر پور با ابلاغ وزارت کشور رسما شهردار شیراز شد.

حیدر اسکندر پور شهردار شیراز شد

به گزارش قدس آنلاین، مهندس حیدر اسکندر پور دومین گزینه شورای اسلامی پنجم شهر شیراز که پس از گذشت ماهها از فعالیت شورا در ۱۷ مهر ۹۶ خبر رای قاطع ۱۳ عضو شورای اسلامی شهر شیراز انتخاب شد و در نهایت چند روز گذشته به تایید وزارت کشور رسید.

این حکم توسط مهندس محمد علی افشانی معاون عمرانی و با امضای وزیر کشور به شهردار منتخب شورای شهر شیراز ابلاغ شد؛ همچنین عضو شورای شهر شیراز از برگزاری معارفه شهردار جدید این کلان شهر در روز ۱۶ آبان ۹۶ خبر داد.

سیروس پاک فطرت با بیان اینکه کلید شهرداری شیراز به دست حیدر اسکندر پور سپرده میشود اظهار داشت :شهردار جدید شیراز در نیمه سال مسئولیت خطیر کلانشهر شیراز را عهده دار شده و امیدواری در اولویت نخست برنامه های خود تحقق بودجه سال ۹۷ را در برنامه قرار دهد.  

وی بیان کرد :دنبال کردن پروژه های بزرگ عمرانی فعال در شهر شیراز برای به سرانجام رساندن آن، از موضوع های دیگری است که شهردار جدید شیراز باید در دستور کار خود قرار دهد.  

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد بدون شک شهردار جدید راهی بسیار دشوار را بعد از خدمات شهردار سابق و کسب رضایت مندی عامه مردم در پیش رو دارد و امید است با همدمی و همراهی شورای پنجم و شهروندان در راه پیش روی موفق باشد.

اسکندر پور سابقه فرمانداری شهرستان شیراز و شهرداری شهر بوشهر را در کارنامه خود دارد و به زودی کار خود را در کلانشهر شیراز آغاز میکند.

 پیش از این دکترعلیرضا پاک فطرت به مدت هشت سال شهردار شیراز بود و خدمات ارزنده ای از خود در بخش های مختلف فرهنگی، عمرانی و ورزشی به یادگار گذاشت که همواره مورد رضایت شهروندان شیرازی است.  

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.