گرگان- ۱۳ گلستانی بر اثر واژگونی اتوبوس حامل مسافر در محور فیروزکوه جان خود را از دست داده و ۱۵ نفر به بیمارستان‌های استان مازندران منتقل شدند.

اتوبوس واژگون‌شده نزدیک به یک کیلومتر بدون ترمز حرکت کرده بود/ ۱۳ گلستانی جان باختند

به گزارش قدس آنلاین، ساعت ۱۹ شامگاه یک‌شنبه، یک دستگاه اتوبوس که از تهران به سمت گنبدکاووس در حرکت بود در محور فیروزکوه دچار سانحه شد.

بر اساس آخرین خبر اعلام‌شده از سوی رئیس پلیس‌راه استان مازندران تا این لحظه ۱۳ نفر جان خود را در این حادثه از دست داده و ۱۵ نفر نیر به بیمارستان‌های استان مازندران منتقل شدند.

رئیس پلیس‌راه استان مازندران اعلام کرد که این اتوبوس نزدیک به یک کیلومتر بدون ترمز در حرکت بوده و در نهایت به دیواره کوه برخورد کرده و از سمت راست اتوبوس واژگون شده است.

گفته می‌شود دو فرد جانباخته در این حادثه کمتر از چهار سال سن داشته‌اند.

مهدی میقانی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان در گفت‌وگویی در گرگان اظهار کرد: در حال حاضر من نزدیک محل وقوع حادثه هستم آمده‌ام تا موضوع را پیگیری کنم.

وی ادامه داد: این اتوبوس متعلق به تعاونی هفت بوده و در حال حاضر مصدومان این حادثه به سه بیمارستان شهدای زیرآب، بیمارستان امام ساری و بیمارستان بابل منتقل شدند.

میقانی گفت: تا این لحظه هنوز اطلاعی در خصوص نام و مشخصات مجروحان و متوفیان در دسترس نداریم اما مجروحان بدحال به بیمارستان بابل منتقل شده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.