دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دیدار این تیم با برزیل در نیمه نهایی جام بین قاره ای را بدشانسی عنوان کرد.

پیمان حسینی در گفتگو با قدس: بدشانسی آوردیم به برزیل خوردیم/ فوتبال ساحلی ایران پیشرفت کرده است

قدس آنلاین - گروه ورزشی: تیم فوتبال ساحلی ایران دررقابت های جام بین قاره ای موفق شد عنوان با ارزش سومی را به دست آورد. نتیجه ای مطلوب که باردیگرثابت کرد ساحلی بازان ایران می توانند دراین رشته جذاب و دیدنی همچنان خود را به عنوان یکی ازمدعیان بزرگ جهان حفظ کنند.

درمیان بازیکنان ساحلی ایران همواره پیمان حسینی به سبب واکنش های گاها حیرت انگیزی که درچارچوب دروازه نشان می دهد، بیش ازهمه مورد توجه است. حتی بیشتر از احمدزاده ای که در تیم منتخب جهان قرارگرفته وگل های بسیاری برای ساحلی ایران به ثمررسانده است. حسینی چهره ویژه تیم ملی ساحلی است هرچند که خودش این تعابیررا قبول ندارد و براین باوراست که مجموعه کارتیمی ساحلی بازان باعث شده او بیشتربه چشم بیاید.

* بازهم رقابت های جام بین قاره ای ساحلی را با دستاوردی بزرگ ترک کردید. گرچه خودت پیش از این بازی ها ابراز امیدواری کرده بودی که تیم ملی بتواند به فینال برسد که این طورنشد.
- قبل از اینکه به امارات برویم با بچه ها هم قسم شدیم که تا فینال برویم. ما می دانستیم که احتمالا ممکن است به برزیل بخوریم اما برای ما بهتر بود که قبل ازفینال به این تیم برخورد نکنیم که این اتفاق نیفتاد و مجبور شدیم دوباره با برزیل بازی کنیم. اگرقبل ازفینال با این تیم روبه رو نمی شدیم حتما به فینال می رفتیم و شاید درفینال می توانستیم این تیم را شکست بدهیم. به هرحال برزیل جزوبهترین تیم های فوتبال ساحلی جهان محسوب می شود ودراین رقابت ها هم با تمام بازیکنان اصلی اش به میدان آمد. درحالی که ما درجام جهانی هایتی به آن ها 6بر2باخته بودیم اما دراین جام با اختلاف گل کمتری مقابل آن ها شکست خوردیم که این نشان دهنده رشد و پیشرفت تیم ملی فوتبال ساحلی است. 

* دراین تورنمنت بهترین دروازه بان انتخاب شدی. عنوانی که قبلا هم به تو داده شد. چه حسی داری؟
- من درمصاحبه هایی که داشتم به این موضوع تاکید کردم که عنوان های فردی همه ناشی از تلاش تیمی است. به شما هم می گویم که من شخصا تاثیری در نتایج تیم ملی ساحلی نداشتم. حالا ممکن است مسئولان برگزاری مسابقات نگاه خاص تری به من داشته باشند که از نظرخودم کاری نکردم که متفاوت تر از بقیه باشد. این دستکش های طلایی که می گیرم به دلیل زحمات همه مجموعه تیم است و این جایزه را به هم تیمی ها و مردم خوب ایران که ساحلی بازها را همیشه حمایت کرده اند تقدیم می کنم. خوشحالم که می توانم مهره خوبی برای تیم ملی ساحلی باشم و امیدوارم لیاقت این همه لطف و محبتی که مردم به من دارند را داشته باشم.

* به نظرمی رسید که دراین تورنمنت مثل گذشته آماده نبودید.
آمارها نشان می هد بهترازقبل نتیجه گرفتیم. البته به شما حق می دهم که چنین حسی داشته باشید چون ما درجام جهانی هایتی بازی های زیادی انجام دادیم وآنجا با برتری مقابل ایتالیا سوم جهان شدیم. به هرحال این رقابت ها جام بین قاره ای بود وقطعا سطح مسابقات نسبت به جام جهانی پایین تراست و یکسری جذابیت ها کمترمی شود اما به طورکلی همه تیم هایی که به این رقابت ها آمدند با بازیکنان اصلی بودند وما هم همه سعی مان این بود که بهترین عملکرد را داشته باشیم. نکته مثبت این تورنمنت برای ما این بود که یک باربه روسیه باختیم اما توانستیم دربازی رده بندی که اهمیت زیادی داشت ازاین تیم انتقام بگیریم. روس ها بابرتری مقابل ما باعث شدند زودترازفینال به برزیل بخوریم. فکرمی کنم اگراین تیم را می بردیم وبه پرتغال می خوردیم قطعا برنده می شدیم وبه فینال می رفتیم اما قسمت این بود که دربازی رده بندی روسیه را ببریم. همیشه مدال گرفتن مدال برنزدرتورنمنت ها استرس بیشتری دارد چون تیم بازنده دربازی رده بندی چهارم می شود اما تیم بازنده فینال به مدال نقره می رسد. به نظرمن درکل خوب بود.

* فکرمی کنی چه زمان بتوانیم برزیل را ببریم؟
با کاروتمرین می شود به نقطه های دست نیافتنی رسید. تیم ملی الان دوباره با تفکرات اوکتاویو شکل گرفته که نیازمند زمان بیشتری هستیم تا با ذهنیت های او اشنا شویم. اوکتاویو مربی بزرگی است و اگرامکانات بهتری دراختیارما قراربگیرد وروی شن های استاندارد تمرین کنیم بدون شک قدرت های بزرگی همچون برزیل را هم می بریم. من به آینده تیم ساحلی خیلی امیدارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.