سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند می گوید بازیکنان قلیانی باید ۵ سال محروم شوند!

حسین شمس: بازیکنان قلیانی را ۵ سال محروم کنند

به گزارش قدس آنلاین، حسین شمس درباره دیدار فردا (سه‌شنبه) تیمش مقابل ارژن اظهار داشت: تیم ما بسیار سرحال است. هفته گذشته احمد اسماعیل‌پور را نداشتیم اما در دیدار فردا غایبی نداریم. بعضی اوقات روزی دو جلسه تمرین داریم و انگیزه اعضای تیم بسیار بالا است. دوست داریم عقب ماندگی چهار امتیازی از مس سونگون را جبران کنیم و به صدر جدول برسیم.

وی در مورد محرومیت دوباره افشین کاظمی به علت استعمال قلیان، با بیان اینکه از این موضوع اطلاعی ندارد، تصریح کرد: امروز در رسانه‌ها خبری در این خصوص خواندم و متوجه شدم دو ماه به محرومیت این بازیکن اضافه شده است. لیست امسال تیم ما پُر است و ما نمی‌توانستیم از او در لیگ امسال استفاده کنیم. باید ببینیم برای فصل بعد چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی گیتی‌پسند در این باره که محرومیت وریا غفوری و محسن مسلمان به خاطر استعمال قلیان تعلیق شد اما کاظمی به مدت دو ماه محروم شد، خاطرنشان کرد: من با این موضوع موافقم و به نظرم هر کسی که قلیان می‌کشد، باید ۵ سال محروم شود! ورزشکاران الگو هستند و خیلی بد است که فیلم و عکس آنها در حال مصرف قلیان در سایت‌ها منتشر شود. کمیته اخلاق نباید این قدر کم محروم کند، بلکه باید بیش از ۳،۴ و حتی ۵ سال چنین بازیکنانی را محروم کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.