اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ذوالفقار ۳ با هدف دستگیری محکومان و متهمان فراری خبر داد و گفت: در این طرح ۳۹۶ نفر از مجرمان تحت تعقیب محاکم قضائی دستگیر شدند.

۳۹۶ محکوم و متهم فراری با اجرای طرح ذوالفقار ۳ در اصفهان دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین به‌نقل از پایگاه خبری پلیس سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: طرح بزرگ ذوالفقار ۳، از سلسله اقدامات قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل است که در راستای دستگیری و جلب محکومان و متهمان فراری در انتظامی استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که حدود یک ماه کار شناسایی و ۴۸ ساعت کار میدانی، عملیاتی و انتظامی صورت گرفت ۶۳ تیم مجرب در سطح استان به کار گرفته و ۳۹۶ نفر از مجرمان و محکومانی که فراری بودند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این طرح با ۳ هدف پیشگیری از جرم، تکمیل‌کردن چرخه رسیدگی و دادرسی و احقاق حقوق متضررین به اجرا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه جرایم این افراد متنوع و در حوزه سرقت و دیگر جرایم است، گفت: پیامی که طرح مذکور برای همه مجرمان و خلافکاران دارد این است که بدانند پلیس در احقاق حقوق مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند و مجرمان را در هر کجایی که پنهان شوند با قدرت دستگیر و تحویل قانون می‌دهد.

سردار معصوم بیگی افزود: این طرح از سلسله طرح‌های تاثیر گذار در پیشگیری از جرم است که ادامه خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.