تربت جام ـ امام جمعه اهل سنت تربت جام با اشاره به اینکه رسانه ها نباید تریبون افراطی گری شوند گفت: کسانی که جایگاه در منطقه ندارند با مطرح کردن مسایل مذهبی می خواهند طرفدارانی پیدا کنند و وظیفه رسانه ها است که روشنگری کنند.

رسانه ها نباید تریبون افراطی گری شوند

به گزارش قدس آنلاین، مولوی جامی الاحمدی که عصر امروز در محل مجموعه تاریخی شیخ الاسلام احمد جامی در دیدار با بسیج رسانه تربت جام سخن می گفت افزود: یکی از  رسالت خبرنگاران معرفی درست تجربیات علمای دینی در راه اسلام است و لازم است برای حفظ امنیت منطقه به علمای بزرگی همچون حاجی توسلی و حاج محمد قاضی نعیم که توانسته اند توطئه هایی افراطی ها و قومی گرایی  را در منطقه رسوا کنند توجه شود.

وی توصیه کرد: همواره به احکام الهی و سنت پیغمبر(ص) را توشه راه خود قرار دهیم و همواره باید به محبان پیامبر(ص) احترام گذاشت و امام حسین (ع) بهترین محب آن حضرت بود و نباید از راه سید الشهداء فاصله گرفت و و برای از بین بردن فتنه دین به شهادت رسید.

امام جمعه اهل سنت تربت جام با تاکید براینکه حفظ وحدت، رسالت رسانه هاست گفت: نگهداری از وحدت مهم خواهد بود و ائمه جمعه تشیع وتسنن همواره براین موضوع تاکید داشته و و همه ما وظیفه داریم برای وحدت در منطقه تلاش کنیم و فرمان الهی می تواند ما را سرمنزل مقصود برساند.

فضای رسانه ای شفاف حلال مشکلات منطقه تربت جام

مسئول بسیج رسانه تربت جام در دیدار افزود: بسیج رسانه با دید فرا جناحی و مذهبی به دنبال ایجاد فضای رسانه ای شفاف و به دور از حاشیه باشد تا بتوان با بیان مشکلات منطقه تربت جام در فضای مطبوعاتی بتوان از طریق مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری به دنبال راه حل بود.

سینا بقایی به نقش رسانه ها در منطقه اشاره کرد وگفت: رسانه های مکتوب و خبرگزاری های فعال در سطح منطقه مستقل بوده و با ارتقا سطح خبری شهرستان می تواند سطح مطالبه گری مردم و پاسخگو بودن مسئولان را بالا برد تا موقعیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان تربت جام رشد فزاینده ای داشته باشد.

وی گفت: با وحدت و یکپارچگی شیعه وسنی میتوان استعداد های منطقه تربت جام را به شکوفایی رساند وکسانی که بر طبل تفرقه می زنند دنبال به دست آوردن جایگاه اجتماعی و دیده شدن هستند.    

 مسئول بسیج رسانه تربت جام اظهار داشت: تربت جام پایتخت وحدت کشور است و با همدلی و همراهی علمای دینی می تواند در جهت جذب سرمایه گذار و تحقق اقتصاد مقاومتی که مبنا و خواستگاه آن روستاها می باشند می توان امنیت منطقه را ارتقا بخشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.