اهواز_ در آستانه اربعین حسینی پیکر مطهر یکی از شهدای گلگون کفن نیروی انتظامی «ژاندامری» استان خوزستان در دوران هشت سال دفاع مقدس پس از ۲۹ سال شناسایی شد.

پیکر پاک شهید «بنی‌مالک» پس از ۲۹ سال شناسایی شد

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌ الحسین (ع) پیکر پاک شهید «بهمن بنی‌مالک» یکی از شهدای گلگون‌کفن نیروی انتظامی (ژاندامری) استان خوزستان در دوران هشت سال دفاع مقدس پس از ۲۹ سال شناسایی شد.

شهید بهمن بنی‌مالک فرزند عبدالله در سال ۱۳۴۶ دیده به جهان گشود و در دوران هشت سال دفاع مقدس به همراه دیگر دوستان و همرزمانش در جبهه‌های نور علیه ظلمت حضور یافت.

این دلیرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در تک دشمن در تیر ماه سال ۱۳۶۷ همراه با جمعی دیگر از رزمندگان اسلام به فیض عظیم شهادت نائل آمد و آسمانی شد.

شهید بهمن بنی‌مالک در سن ۲۱ سالگی در منطقه عملیاتی زبیدات عراق به شهادت رسید ولی پیکر مطهرش به وطن بازنگشته بود که پس از ۲۹ سال شناسایی شد.

این شهید از جمله ۵۴ شهید تازه تفحص شده ژاندارمری است که در تک دشمن در سال ۱۳۶۷ در منطقه زبیدات عراق به شهادت رسیده‌اند و پیکر مطهرشان در صبح روز پنج‌شنبه ۱۳ مهرماه امسال از مرز شلمچه در شهرستان خرمشهر به خاک وطن بازگشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در همین ارتباط اظهار داشت: پیکر پاک شهید بهمن بنی‌مالک به همراه سه شهید دیگر دوران هشت سال دفاع مقدس از خوزستان شناسایی شد که با استقبال خانواده‌های شهدا، مردم و مسئولان لشکری و کشوری از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز به خاک خوزستان انتقال یافت.

برنامه‌های وداع و تشییع پیکر مطهر شهید بهمن بنی‌مالک به‌زودی به اطلاع مردم شهیدپرور خوزستان می‌رسد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.