کرج- استاندار البرز با تاکید برنیاز گردشگری البرز به تدوین طرح جامع گفت: این بخش باید منتهی به ایجاد فرصت های شغلی جدید شود.

 البرز نیازمند تدوین طرح جامع گردشگری است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی در کارگروه گردشگری استان البرز که صبح امروز چهارشنبه برگزار شد اظهار کرد: تلاش می کنیم در زمان کوتاهی سهم اشتغالزایی این بخش را با ایجاد فرصت های گردشگری مناسب فراهم کنیم.

وی خواستار بازنگری طرح جامع گردشگری استان البرز شد و گفت: نگاه ما ایجاد شغل از مسیر توسعه گردشگری است و برای نیل به این هدف باید تمام ظرفیت ها به کار گرفته شود.

استاندار البرز در ادامه گفت: در این راستا مشاوران مختلف طرح گردشگری استان را مورد مطالعه  وبررسی قرار داده اند که منتهی به گزارش و تهیه کتابچه هایی شد که خروجی مناسبی نداشت.

وی بیان کرد: با توجه به این شرایط نیاز است تا با بروز رسانی اطلاعات طرح جامع گردشگری استان البرز در فرصتی کوتاه به ایجاد فرصت های شغلی دست پیدا کنیم.

استاندارالبرز با بیان اینکه سهم عمده ای از اشتغال در البرز در ۲ بخش کشاورزی وخدمات متمرکز شده است گفت: نیازمند احصاء فرصت هایی هستیم تا منطبق با طرح گردشگری بتوان به آن دست یافت.

نماینده عالی دولت در استان البرز در پایان گفت: بر اساس تطبیق سند گردشگری استان با برنامه ششم واگذاری امور ومشارکت بخش خصوصی مورد تاکید قرار گرفته است که باید به آن توجه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.