رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به یک‌طرفه شدن محور مهران به ایلام از ساعت۱۶ امروز، گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون شاهد کاهش تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

وضعیت ترافیک محورهای منتهی به مرزها/ تصادفات زائران کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین، سردار تقی مهری با بیان اینکه ازنظر ترافیکی در مرز، محور مهران به سمت ایلام با توجه به بازگشت زائران ترافیک پرحجم است، اظهار کرد: ولی در برخی مقاطع ترافیک نیمه سنگین است.

 وی با اشاره به اینکه در محور چذابه شرایط عادی و روان بوده و از حجم مناسبی برخوردار است، افزود: وضعیت مرز شلمچه نیز به همین‌گونه است.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه درمجموع محورهای سه مرز ازنظر ترافیکی وضعیت خوب است، گفت: در محور ایلام - مهران و ایلام - کرمانشاه در برخی مقاطع به دلیل شرایط ترافیک نیمه سنگین است.

وی همچنین به اجرای طرح یک‌طرفه کردن مهران به ایلام از ساعت ۱۶ بعدازظهر امروز نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: افرادی که از سمت کرمانشاه - ایلام قصد آمدن به مهران را دارند باید از جاده ایلام به سمت دره شهر- سه‌راهی ملک شاهی و از ملک شاهی به سمت مهران حرکت کنند که یک‌طرفه است.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: تردد از ایلام به سمت مهران ممنوع است و همچنین از سه‌راه دهلران در محدوده مهران به سمت ملکشاهی عبور ممنوع است.  

به گفته این مسئول از ابتدای طرح تاکنون خوشبختانه شاهد کاهش تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم اما متأسفانه برای تعدادی از زائران در این چندروزه شاهد تصادف جرحی و فوتی به دلیل خستگی بوده‌ایم.

سردار مهری با اشاره به خستگی زائران در برگشت از عتبات، تصریح کرد: یکی از درخواست‌های ما از زائران رانندگی نکردن با حالت خواب‌آلودگی و استراحت در زائرسراهای آماده‌شده در ایلام، کرمانشاه و خوزستان است.

وی آشنا نبودن به جاده را یکی دیگر از موضوعات مهم برشمرد و گفت: حتی‌المقدور زائران در هنگام شب در این مسیرها رانندگی نکرده یا در صورت رانندگی دقت لازم را انجام دهند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه سرنشینان نیز شرایط لازم را برای راننده در هنگام رانندگی فراهم کنند، افزود: در صورت مشاهده خواب‌آلودگی از راننده بخواهند توقف کرده و استراحت لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و مدیریت از سوی زائران شاهد بروز حوادث نباشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.