ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن تاکید کرد در تابستان تا یک قدمی بارسلونا پیش رفته بود.

اعتراف دی ماریا به مذاکرات تابستانی با بارسلونا/ عظم یوونتوس برای جذب ستاره آرژانتینی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اکیپ، دی ماریا در فصل جابه‌جایی تابستانی تا آستانه پیوستن به بارسلونا رفت و خبرهای زیادی درباره این انتقال به گوش رسید اما در نهایت تصمیم گرفت که در پاری سن ژرمن به حضور خود ادامه دهد.

با آمدن نیمار و ام باپه دیگر فرصت قرار گرفتن در ترکیب اصلی به دی ماریا نمی‌رسد و به احتمال خیلی زیاد این بازیکن در زمستان پاری سن ژرمن را ترک کند.

او درباره پیوستن به بارسلونا گفت: در تابستان تا آستانه این انتقال پیش رفتم اما در نهایت دو باشگاه به توافق نرسیدند. گاهی اوقات زندگی اتفاق‌های را در خود دارد که پیش‌بینی نمی‌کنید. اگر راهی بارسلونا می‌شدم هواداران رئال خشمگین می‌شدند و من را هو می‌کردند اما من به چنین چیزهای اهمیت نمی‌دهم.

با توجه به افت محسوس سوارس و تنها بودن مسی در خط حمله بارسلونا به احتمال خیلی زیاد این تیم در فصل جابه‌جایی زمستانی دست به تغییر بزند و شاید دی ماریا را جذب کند.

در همین حال نشریه معتبر سان گزارش داد تیم یوونتوس عظم خود را برای جذب آنخل دی ماریا جذب کرده است. آلگری از سران باشگاه خواسته است در زمستان دی ماریا از پاریسن ژرمن و هکتور بیرین از آرسنال را جذب کنند. باید دید آیا بارسلونا بار دیگر حاضر به رقابت برای جذب دی ماریای باتجربه خواهد شد یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.