نیمه اول دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و پاناما با پیروزی شاگردان کارلوس کی روش به پایان رسید.

شاگردان کی روش در نیمه اول پاناما را شکست دادند

به گزارش قدس آنلاین، یم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور مقتدرانه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می کند در ادامه برنامه آماده سازی خود از ساعت ۲۲ امروز پنجشنبه در شهر گراتس اتریش به مصاف تیم ملی پاناما رفت که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر یک ایران همراه بود. اشکان ژاگه (۱۵ - پنالتی) و سامان قدوس(۱۸) برای ایران گل زدند.

سفیدپوشان ایران در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وریا غفوری، سعید آقایی، احمد عبدالله‌زاده، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، اشکان دژاگه، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد به میدان رفتند. 

شروع این دیدار برای شاگردان کارلوس کی روش پرقدرت و هجومی بود و مردان سفیدپوش ایران توانستند در ۲۰ دقیقه اول دو بار دروازه حریف خود را باز کنند. ابتدا در دقیقه ۱۴ کریم انصاریفرد درون محوطه جریمه از سوی بازیکن حریف سرنگون شد که داور اعلام ضربه پنالتی کرد. این ضربه را اشکان دژاگه در دقیقه ۱۵ به گل برتری تبدیل کرد. 

چهار دقیقه بعد نوبت به سامان قدوس رسید تا نخستین گل ملی خود را برای تیم ملی ایران به ثمر برساند. او با نفوذ داخل محوطه جریمه با ضربه ای دقیق گل دوم را برای تیم کشورمان به ثمر رساند. 

بعد از این دو گل تیم پاناما هجومی تر به بازی ادامه داد و در همین نیمه اول یک تعویض نیز انجام داد. د ردقیقه ۳۸ این دیدار روزبه چشمی درون محوطه جریمه مهاجم حریف را سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. این ضربه را گابریل تورس به گل اول پاناما تبدیل کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.